اجرای رایگان طرح نشاط معنوی در فضای مجازی

حجت الاسلام موسوی از اجرای رایگان طرح نشاط معنوی در زنجان خبر داد و گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا این طرح از طریق فضای مجازی اجرا می شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با اشاره به اینکه طرح نشاط معنوی همه ساله در طول تابستان و با محوریت امامزادگان و بقاع متبرکه انجام می شود، گفت: امسال به دلیل شرایط ایجاد شده از کرونا، در اجرای برنامه تغییراتی ایجاد شده است.

 

حجت الاسلام موسی موسوی با اشاره به اینکه طرح نشاط معنوی امسال از طریق فضای مجازی اجرا می شود، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های اوقاف و امور خیریه لغو نشده بلکه نحوه اجرای آن تغییر کرده است.

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به اهداف برگزاری طرح نشاط معنوی اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف غنی سازی اوقات فراغت و ارتباط گیری موثر با دانش‌آموزان از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

 

وی با یادآوری اینکه طرح نشاط معنوی از ۲۱ تیرماه تا۲۰ مرداد ماه اجرا می شود، تصریح کرد: زمینه سازی تربیت نسل نوجوان و جوان، ترویج معارف اسلامی، غنی نمودن اوقات فراغت دانش آموزان از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

 

موسوی به حضور مبلغین برای اجرای طرح نشاط معنوی اشاره کرد و گفت: این طرح ویژه تابستان است و از طریق کانال‌های ایجاد شده توسط امامزادگان و بقاع متبرکه، فعالیت های فرهنگی انجام می شود.

 

این مقام مسئول جامعه هدف اجرای این طرح را دانش‌آموزان اعلام کرد و گفت: حضور دانش آموزان در این طرح رایگان است و هیچ وجهی دریافت نخواهد شد.

 

وی با یادآوری اینکه جلسات هماهنگی با سرگروه مبلغین جهت توجیه مبلغین و ادمین کانال ها برگزار شده است، ادامه داد: سخنرانی‌های کوتاه کاربردی، برگزاری مسابقات مختلف از جمله روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، اذان، قرائت تقلیدی، طراحی ، نقاشی، خوشنویسی و مشاوره مجازی و ... برای دانش آموزان محتوای طرح نشاط معنوی است.

کد خبر 951860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha