کلاس‌های اوقات فراغت تابستانه و مهارت‌آموزی برگزار می‌شود

ضیابری گفت: کلاس‌های اوقات فراغت تابستانه و مهارت‌آموزی با مشارکت سه‌شنبه‌های مهدوی و بسیج خواهران پایگاه ام عماره در ضیابر برگزار می‌شود.

«مائده ضیابری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا مدتی است که «سه‌شنبه‌های مهدوی» از حالت خیابانی در آمده و در یاری رساندن به نیازمندان تلاش می‌کند.

 

مسئول سه‌شنبه‌های مهدوی ضیابر با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از کلاس‌های اوقات فراغت تابستانه کنسل شده است افزود: سه‌شنبه‌های مهدوی با همکاری و مشارکت بسیج خواهران پایگاه ام عماره ضیابر اقدام به برگزاری کلاس‌های تابستانه و مهارت‌آموزی کرده است.

 

وی با بیان اینکه افراد پس از شرکت در این کلاس‌ها و فراگرفتن مهارت‌های لازم می‌توانند اشتغالزایی داشته باشند گفت: طی گفت‌وگویی که با رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای صومعه‌سرا انجام شده قرار است از این سازمان مربی به صورت رایگان آموزش‌های لازم را به متقاضیان ارائه دهد.

 

ضیابری تصریح کرد: گلدوزی سه بعدی یا برزیلی، پولک و منجوق دوزی، معرق کار چرم، مرصع کاری، قلاب بافی، سوزن بافی، کارتوناژ (جعبه سازی با مقوا) و ویترای ( رنگ آمیزی با شیشه) رشته‌های مهارت‌آموزی است که مورد آموزش قرار می‌گیرد.

 

مسئول سه‌شنبه‌های مهدوی ضیابر با بیان اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در کلاس‌های مهارت آموزی می‌توانند تا 9 مرداد با شماره تلفن 09396426221 تماس حاصل و ثبت‌نام کنند خاطرنشان کرد: آغاز شروع کلاس‌ها از 10 مرداد در محل پایگاه ام عماره ضیابر است.

 

وی با اشاره به اینکه کلیه کلاس‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود اظهار کرد: هزینه ثبت نام برای هر کلاس 10 هزار تومان است که این هزینه به نیت متربیان در تهیه سبد کالا برای نیازمندان استفاده می‌شود.

 

کد خبر 951985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha