برترین های جشنواره مالک اشتر خوسف تجلیل شدند

در دومین جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت سپاه خوسف و یادواره شهید «عباسعلی نجفی»، ۲۹ نفر از برترین فرماندهان و فعالان حلقه های صالحین این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، دومین جشنواره مالک اشتر شهرستان خوسف با حضور سردار «علی قاسمی»، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان برگزار و برترین فرماندهان و فعالان حلقه های صالحین این شهرستان تجلیل شدند.

 

«محمد علی بشیری»، فرمانده سپاه ناحیه خوسف در این مراسم اظهار کرد: امسال دومین جشنواره مالک اشتر برای یاد بود «شهید عباسعلی نجفی» و برای تقدیر از بهترین های بسیجی برگزار می شود تا این نیروها تقویت شوند.

 

وی با بیان اینکه بسیجیان همواره در مسیر راهبردی  و منویات رهبری خط شکن بوده اند، گفت: برای تحقق منویات و سفارشات رهبری بسیجیان همواره پیشتاز و پیشرو بوده و هستند و این پیش روندگی لازمه حرکت بسیج است.

 

بشیری تصریح کرد: روحیه انقلابی گری و جهادی لازمه کار بسیجی است، و در این چهل سال برکات زیادی برای نظام و ملت های آزادیخواه با روحیه بسیجی کسب کرده ایم.

 

وی با بیان اینکه در بسیج، انتخاب برترین ها مشکل است، گفت: روحیه بسیجی  خود بهترین است، لذا در این مراسم 29 نفر از معاونت های ستاد ناحیه، فرماندهان پایگاه های بسیج، حوزه های بسیج و فعالان حلقه های صالحین مورد تجلیل قرار می گیرند.

 

فرمانده سپاه ناحیه خوسف تصریح کرد: پیشتازی و انعطاف پذیری از ویژگی های بسیج است، بنابراین بسیجیان در راستای فرامین امام خمینی (ره )و منویات رهبر فرزانه انقلاب پیشرو و خط شکن هستند.

 

بشیری ادامه داد: جنگ، جنگ اقتصادی است و نیاز به حضور بسیجیان در تمامی عرصه های ناشی از شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا داریم،  هیچ برنامه و کاری نیست که بسیج بتواند در راستای اعتلای نظام فعالیتی داتشه باشد، ولی کوتاهی کند، بسیجیان شب و روز نمی شناسند و این روحیه سبب پیشرفت هایی برای نظام شده است.

 

وی افزود: در جریان کمک های مومنانه، بسیجیان حضور فعال داشتند، لذا مسئولان وظیفه دارند، زمینه را برای پیشتازی و پیش روندگی بسیجیان در این عرصه مهم برای توجه به محرومان و آسیب دیده گان از کرونا مهیا کنند.

 

 

 

کد خبر 952096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha