​۸۵۰۰ دانش آموز در مدارس شاهد گلستان تحصیل می کنند

​رهنمای گفت: ۸ هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموزان در سطح استان گلستان در مدرسه شاهد تحصیل می کنند.

«محمدرضا رهنمای» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: متقاضیان ثبت نام در مدارس شاهد در کشور باید در سامانه سجا مراجعه کنند و در این سامانه اطلاعات مورد نیاز از قبیل رتبه های علمی، کار های فرهنگی و خیران و موضوعات ایثارگری را تکمیل کنند.

 

رئیس اداره شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه مهلت ثبت نام از متقاضیان به پایان رسیده است، ادامه داد: پس از این ثبت نام نسبت به راستی آزمایی اطلاعات بارگزاری شده از سوی مدارس شاهد اقدام می شود و مدارک را با اطلاعات ثبت نام شده تطبیق می دهیم.

 

رهنمای بیان کرد: بررسی نتایج ثبت نام در دست اقدام است و برای پایه های ابتدایی تا چهارم مرداد و پایه های متوسط اول و دوم تا 6 مرداد اعلام خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه 33 مدرسه شاهد در استان وجود دارد، افزود: 8 هزار و 500 نفر دانش آموزان در سطح استان گلستان در مدرسه شاهد تحصیل می کنند.

 

رئیس اداره شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش گلستان متذکر شد: تقریبا یک هزار و 53 دانش آموز در مقطع اول ابتدایی، یک هزار و 914 دانش آموز در مقطع پایه هفتم و یک هزار و 917 دانش آموزد در مقطع دهم متقاضی ورود به مدرسه شاهد هستند.

 

رهنمای بیان کرد: همچنین در صورت جابه جایی دانش آموزان میان پایه از یکم تا دهم مرداد نیز فرصت برای ثبت نام از متقاضیان میان پایه در مدارس شاهد در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر 952101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha