پیشوا در وضعیت زرد ابتلا به کرونا قرار گرفت/ مرز هشدار در صورت جدی نگرفتن زدن ماسک

فرماندار پیشوا اعلام کرد: این شهرستان در وضعیت زرد ابتلا به کرونا قرار گرفت و هشدار داد درصورت جدی نگرفتن زدن ماسک مشکلات زیادتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا گفت: از بدو شیوع کرونا در امر آگاه‌سازی و آموزش پیشگیری از ابتلا اقدامات جدی در پیشوا انجام و موج اول این بیماری با همکاری مردم، مسئولان و کادر درمان شهرستان به خوبی کنترل شد و به وضعیت سفید رسیدیم.

 

وی ادامه داد: متاسفانه به‌دلیل بی‌توجهی مقطعی به رعایت اصول بهداشتی و نادیده گرفتن فاصله‌گذاری اجتماعی شاهد ثبت رکوردهای جدیدی از میزان ابتلا و فوت هموطنانمان در روزهای اخیر هستیم.

 

 عباسی تصریح کرد: در پیشوا نیز به دلیل نزدیکی به تهران و رفت و آمد بخش زیادی از ساکنان به شهرهای مجاور، میزان ابتلا به ویروس کووید ۱۹ افزایش یافته و مجددا وضعیت زرد را در شهرستان ایجاد کرده است.

 

فرماندار پیشوا ضمن هشدار در مورد شرایط کنونی کرونا گفت: با بررسی شرایط موجود در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا به ناچار بخشی از محدودیت‌ها را برای فعالیت برخی صنوف و اماکن عمومی بازگرداندیم اما برای غلبه مجدد بر این بیماری نیازمند مشارکت آحاد جامعه هستیم.

 

وی بیان کرد: علیرغم همه تلاش‌های صورت گرفته برای کنترل بیماری، درصورت تداوم سهل‌انگاری‌ها ممکن است پیشوا در وضعیت هشدار قرار گیرد. از همه مردم شریف شهرستان پیشوا می‌خواهم برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان هنگام حضور در سطح شهر و روستا و مکان‌های عمومی حتما از ماسک استفاده و تا حد امکان از ازدحام جمعیت اجتناب کنند.

 

 فرماندار پیشوا در پایان با تاکید بر حفظ بهداشت فردی در مقابله با این بیماری تاکید کرد: با همراهی مردم و مسئولان، ماسک زدن و رعایت فاصله‌‌گذاری باید به یک امر مهم و یک فرهنگ تبدیل شود تا بتوانیم از موج دوم بیماری هم هرچه سریعتر و به سلامت عبور کرده و به شرایط مطلوب برسیم.

کد خبر 952125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha