آموزش ۶۳۰  حرفه به کارآموزان فنی و حرفه ای گلستان

حسینی طلب گفت: ۶۳۰ حرفه در سال گذشته به کارآموزان فنی و حرفه ای استان گلستان آموزش داده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علیرضا حسینی طلب» شامگاه امروز (چهارشنبه یکم مرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: 18 مرکز دولتی و 315 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در استان فعال هستند.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان  ادامه داد: در استان گلستان در حوزه دولتی 32 هزار و 400 نفر مهارت آموخته داشتیم که این افراد در 18 گروه مختلف آموزش دیدند.

 

حسینی طلب با بیان اینکه 630 حرفه در سال گذشته به کارآموزان فنی و حرفه ای استان گلستان آموزش داده شد، بیان کرد: آن دسته از افرادی که برای اشتغال و کارجویی به ما مراجعه می کنند پس از آموزش لازم رهگیری خواهیم کرد و بر اساس آمارهایی که وجود دارد 56 درصد از این افراد جذب بازار کار شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: در همه ۱۴ شهرستان سند نیازسنجی مهارت وجود دارد و نسبت به آموزش حرفه های لازم در هر شهرستان اقدام می کنیم.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان ابراز داشت: از طریق کارگروهی که در شهرستان ها برگزار می شود دوره های آموزشی برای شهرستان ها اولویت بندی شده است.

 

حسینی طلب بیان کرد: در چهار سال گذشته چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای تجهیز کارگاه های آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان اعتبار اختصاص یافته است.

کد خبر 952219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha