برگزاری دوره آموزش مجازی «غدیر و مهدویت» ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم

حجت الاسلام و المسلمين محمودی از برگزاري دوره آموزش مجازي «غدير و مهدويت» ویژه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم خبر داد.

حجت الاسلام «سید امیرمحمودی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به پیوند عمیق غدیر و مهدویت گفت:بسیاری از فرازهای خطبه غدیر پیوند مهدویت دارد .

 

مسئول گروه تبلیغی دیده بان ظهور ادامه داد: در فراز هایی از این خطبه به معرفی حضرت مهدی موعود و حکومت آن حضرت پرداخته شده است.

 

وی تصریح کرد: در همین راستا دوره آموزش مجازي «غدير و مهدويت» پیش بینی شد که در آن  کارشناسان به تبیین پیوست های مهدوی خطبه غدیر می پردازند.

 

حجت الاسلام و المسلمين محمودی ادامه داد: این دوره مجازی » ویژه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم از سوم مرداد آغاز شده و تا روز عید غدیر ادامه خواهد داشت.

 

مسئول فرهنگ و آموزش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود با اشاره به شیوه آموزشی این دوره افزود: در این دوره استاد مربوطه هر روز یک فایل صوتی را شامل یک موضوع و سرفصل در کانال دیده بان ظهور بارگذاری کرده و درنهایت آزمون تستی برگزار می کند.

 

وی با اشاره به سرفصل های این دوره آموزشی گفت: «آشنایی کلی با مباحث مهدویت»، «ترویج و تعمیق فرهنگ صحیح انتظار»، «تقویت باورهای مردم و جهت دهی صحیح به شور و اشتیاق آنان به مهدویت»، «پاسخگویی به سوالات و شبهات مهدویت»، «پیرایش معارف مهدویت از خرافات و تحریف» و «دانش افزایی معارف غنی مهدویت» از جمله سرفصل های این دوره آموزشی است.

 

مسئول گروه تبلیغی دیده بان ظهور با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی بصورت مجازی، افزود: علاقه مندان برای حضور در این دوره آموزشی می توانند به کانال ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم مراجعه کنند.

 

وی با اشاره به مزایای این دوره گفت: در پایان این دوره که با حضور 400 نفر برگزار می شود به واجدین شرایط گواهی پایان دوره و مدرک رسمی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود اعطا خواهد شد.

 

لازم به ذکر است دوره آموزش مجازي «غدير و مهدويت» به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم و با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود برگزار می شود.

کد خبر 952331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha