نهاده‌های دامی گرفتار بی‌تدبیری مسئولان هستند/ دام ها گرسنه هستند

امام جمعه موقت شهرستان ورامین با بیان اینکه نهاده‌های دامی گرفتار بی‌تدبیری مسئولان هستند، گفت: آقایان مسئول با روحیه جهادی به مسئولیت شرعی، قانونی و انقلابی خودتان عمل کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران،حجت الاسلام سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت ورامین، ظهر پنجشنبه در پی بازدید از واحد های تولدی شهرستان ورامین طی سخنانی بیان کرد: مشکل عمده تولید کنندگان دام ، تامین نهاده های دامی است که متاسفانه برخی از تولید کنندگان را زمین گیر کرده است.

 

امام جمعه موقت شهرستان ورامین با اشاره به ظرفیت بالای تولید دام در دشت ورامین گفت: متاسف هستیم به جای اینکه در سال جهش تولید در این زمینه(جهش تولید) اتفاق خوبی بی افتند، بر اثر برخی بی تدبیری ها تولیدکنندگان دچار مشکل جدی شده اند.

 

وی ادامه داد: برخی از تولید کنندگان می گویند ما پول مربوط به تامین نهاده دام را واریز کرده ایم ولی ماه ها می گذرد که به ما تحویل داده نشده است و می گویند به دام بگوید صبر کنند ، آقایان مسئول با روحیه جهادی مسئولیت شرعی ، قانونی و انقلابی خودتان عمل کنید.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: مسئولین امر نباید برای رسیدگی به تولید ، ساعت اداری را بشناسند،  باید مسئولان مرتبط اعمم از اجرایی ، غیر اجرایی و نمایندگان مجلس کارخانه به کارخانه ، شرکت به شرکت و دامداری به دامداری سر بزنند و همان جا به مشکل تولید کنندگان رسیدگی کنند و مرهم گذار درد آنها باشند.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمودی اظهار کرد: به لطف الهی تولیدکنندگان با قوت و صلابت در میدان تولید حاضر هستند و هرگونه سنگ اندازی و سهل انگاری خیانت به کشور محسوب می شود و قطعا نظام اسلامی در این عرصه هم با رهنمودهای مقام معظم رهبری سر بلند خواهد آمد.

کد خبر 952408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha