۶۰۰ معلم گرگان در شرایط بازنشستگی قرار دارند

تربتی نژاد گفت: ۶۰۰ معلم در شهرستان گرگان در شرایط بازنشستگی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «بهجت تربتی نژاد» ظهر امروز (پنجشنبه 2 مرداد) در جلسه شورای آموزش و پرورش گرگان اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید بالغ بر 47 هزار دانش آموز در دوره ابتدایی تحصیل خواهند کرد که نسبت به سال گذشته 1.7 درصد جمعیت ابتدایی رشد پیدا کرده است.


 
مدیر آموزش و پرورش گرگان ادامه داد: در دوره متوسط جمعیت دانش آموزان دولتی و غیردولتی در متوسطه اول 20 هزار و 60 نفر در سال تحصیلی جاری بود که این میزان در سال تحصیلی جدید به 21 هزار نفر می رسد که 4.6 درصد رشد دارد.

 

تربتی نژاد بیان کرد: در بخش متوسطه اول 13 کلاس درس نیز که معادل 2.1 درصد است برای رفاه حال دانش آموزان بر تعداد کلاس های درس متوسطه اول شهرستان گرگان افزوده می شود.


 
وی افزود: در پایه دهم که ثبت نام آنها از روز دوشنبه هفته گذشته آغاز شده است پیش بینی می شود که 30 درصد بر میزان دانش آموزان این مقطع افزوده شود و میزان دانش آموزان ما در متوسطه دوم به بیش از 37 هزار و 594 دانش آموز برسد.

 

مدیر آموزش و پرورش گرگان بیان کرد: پنج هزار و 670 نفر فرهنگی در سطح شهرستان گرگان تحصیل می کنند و 205 نفر امسال بازنشسته می شوند و بالغ بر 600 نفر در شرایط بازنشستگی قرار دارند.

 

 

 

کد خبر 952416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha