9دی انقلاب را بیمه کرد

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به لزوم تببین و تحلیل حوادث 9دی، گفت: مردم در روز عاشوار چهره واقعی فتنه گران را شناختند و با 9دی انقلاب را بیمه کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، محمد علی میرعلی در همایش حماسه ماندگار که به مناسبت گرامیداشت 9دی در سالن تربیت معلم شهد پاکنژاد یزد برگزار شد، اظهارداشت: باید برای 9دی کار تحلیلی و تبیینی صورت بگیرد و ابعاد حادثه و هر آنچه می گذرد روشن شود.

میرعلی با بیان اینکه در غبار فتنه امکان پرداختن به زوایای آن وجود نداشت اظهارداشت: فتنه گران پس از 30 سال هجوم آوردند تا خیمه گاه و عمود ولایت فقیه را بردارند اما در عاشورا مردم بی پرده آنان را شناختند.

وی با اشاره به بصیرت مثال زدنی ملت ایران تاکید کرد: بسیج دانشجوئی برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و تربیون های آزاد را با هدف فراهم آوردن نهضت روشنگری در دستور کار دارد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان یزد هچنین با اشاره به بی بصیرتی برخی از خواص تاکید کرد: خواص جامعه باید در لحظه های حساس جامعه حضور داشته باشند، ما اکنون در گردنه هایی از زمان قرار داریم که اگر این گردنه را به سلامت طی کنیم به قله های بلندی دست خواهیم یافت.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 95312

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha