برگزاری جشنواره « رویش»  از ۲۴ تا ۲۷ بهمن ماه در یزد

خبرگزاری شبستان: مسئول ناحیه بسیج دانشجویی یزد استان یزد ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: جشنواره « رویش» از ۲۴ تا ۲۷ بهمن ماه به همت بسیج دانشجویی در یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید حسین راسخی، مسئول بسیج دانشجویی استان یزد روز گذشته (20 بهمن) در جمع اصحاب رسانه استان یزد ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت:ما در 24 تا 27 بهمن ماه شاهد جشنواره رویش هستیم که در ذیل جشنواره ققنوس بسیج دانشجویی کشوری برگزاری می شود.

 

وی افزود: این جشنواره به منظور رشد دانشجویان در عرصه ارزش های انقلاب است که پرورش کادر در طراز انقلابی مهمترین هدف این جشنواره است.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد خاطرنشان کرد: شناسایی دانشجویان فعال در عرصه هنر، استعدادیابی علاقمندان در هنر و ادبیات، آموزش و تربیت نیروهای شناسایی شده، حمایت از تولیدات و آثار فاخر در جشنواره از جمله اهداف دیگر این جشنواره است.

 

راسخی تصریح کرد: بیش از 800 اثر در این جشنواره دریافت شده است که 80 مورد فیلم، 6 مورد سرود، 6 مورد تئاتر، 50 اثر کاریکاتور، عکس 400 اثر، پوستر 50 اثر و شعر 200 اثر و خاطره 50 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

 

وی ادامه داد: روز آغاز و افتتاحیه جشنواره همزمان با سومین کنگره شهدای دانشجویی استان با حضور دکتر رحیم پور ازغدی برگزار می شود.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد گفت:24 بهمن ماه مراسم افتتاحیه به همراه تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم، نمایش آثار دانشجویی، و مراسم اختتامیه آن نیز در روز 27 بهمن ماه برگزار می شود.

 

راسخی بیان کرد: ما دو جریان انقلابی و غیر انقلابی را امروز در تقابل هم می بینیم که در انقلابی به رهبری و ارزش های اسلامی و مقاومت و ظلم ستیزی توجه و تاکید دارد اما غیر انقلابی نیز نگاهی به غرب دارند و به دنبال باز تعریف روحیه وابستگی کشور ما هستند که ما شاهد تقابل این دو هستیم.

 

وی افزود:ما برای اینکه جریان انقلابی موفقیت برسانیم نیاز به رشد انقلابی داریم که یکی از اهداف ما در این جشنواره ها نیز تقویت روحیه انقلابی است و دشمنان نیز در تلاش هستند تا جوانان ما این روحیه را کنار بگذارند.

کد خبر 608556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha