فرمانده حشد شعبی در عراق از جزئیات حمله داعش به دیاله پرده برداشت

فرمانده حشد شعبی در عراق با اشاره به جزئیات حمله عناصر تروریستی داعش به استان دیاله در شرق این کشور، گفت: در این حمله تعدادی از عناصر داعش به هلاکت رسیدند و باقی عناصر از این منطقه گریختند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از القدس العربی، «بشیر العنبکی» فرمانده گردان پشتیبانی تیپ 23 در حشد شعبی عراق اواخر شب گذشته (شنبه چهارم مرداد 1399) در گفتگو با اسپوتنیک روسیه، گفت: عناصر گروهک تروریستی داعش ساعت 21 روز شنبه (چهارم مرداد 1399) تلاش کردند تا به تجهیزات و نیروهای حشد شعبی در اطراف منطقه العظیم به ویژه دو منطقه المیته و المرعی حمله کنند.

 

العنبکی افزود: نیروهای حشد شعبی در مقابل حمله عناصر تروریستی ایستادند که در نتیجه ایستادگی نیروهای حشد شعبی تعدادی از این عناصر به هلاکت رسیدند و باقی عناصر این گروهک فرار کردند.

 

وی ادامه داد: در دوربین های حرارتی دیده می شود که عناصر تروریستی داعش در حالی به سمت رودخانه العظیم فرار می کردند که اجساد دو نفر از نیروهای خود را نیز به آن سمت می کشاندند. این عناصر به سمت استان صلاح الدین گریختند.

 

فرمانده گردان پشتیبانی تیپ 23 حشد شعبی گفت: نیروهای حشد شعبی در این درگیری هیچ تلفاتی نداشتند.

 

حشد شعبی در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای تیپ 23 حشد شعبی روز شنبه با حمله شدید عناصر گروهک تروریستی داعش به منطقه المیته در بخش العظیم در شمال غربی دیاله مقابله کرده اند.

 

در این بیانیه آمده است : نیروهای حشد شعبی در چند محور با عناصر گروهک تروریستی داعش در شمال غربی دیاله درگیر شدند و شماری از آنها را به هلاکت رساندند.

کد خبر 953321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha