ظرفیت بیمارستان ها تکمیل است / مجموع بستری بیماران کرونایی به ۴۳۳ نفر رسید

حبیب زاده گفت: متاسفانه با شروع پیک دوم شیوع بیماری کرونا در استان اردبیل هم اکنون ظرفیت بیمارستان ها تکمیل است و امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی شاهد کاهش این رقم باشیم.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: متاسفانه با شروع پیک دوم شیوع بیماری کرونا در استان اردبیل هم اکنون ظرفیت بیمارستان ها تکمیل است و امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی شاهد کاهش این رقم باشیم.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: مجموع بیماران کرونایی بستری شده در مراکز درمانی استان به 433 نفر رسید که 60 نفر از آنها طی 24 ساعت گذشته به این آمار اضافه شده است.

 

این مقام مسئول افزود: 51 نفر از بیماران کرونایی پس از بهبودی کامل از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

 

حبیب زاده اظهار داشت: حال 57 بیمار که در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر قرار دارند وخیم هست و طی 24 ساعت گذشته نیز 5 بیمار کرونایی جان خود را از دست داده است.

 

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با تعطیلی برخی از مشاغل و رعایت این مسئله توسط صاحبان مشاغل، شاهد کاهش آمار مبتلایان در استان باشیم.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان یادآور شد: استفاده مداوم از ماسک به ویژه در تجمع های بیش از 2 نفر و رعایت فاصله گذاری اجتماعی یکی از ضروریت های مهم برای کاهش آلودگی افراد به بیماری کرونا است.

 

حبیب زاده عنوان کرد: تعطیلی فوری مراسم های عروسی و عزاداری باید اجرایی شود تا بتوانیم از شیوع بیش از پیش این ویروس در شهرستان اردبیل جلوگیری کنیم.

کد خبر 953408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha