آموزش های مهارتی، مطمئن ترین راه برای رسیدن به اشتغال است

کوشکی گفت: کوتاهترین و مطمئن ترین راه برای رسیدن به اشتغال، فراگیری آموزش های مهارتی است و افتتاح مراکز جوار کارگاهی در این حوزه اقدام موثری به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حشمت کوشکی»، امروز (یکشنبه 5 مرداد) در مراسم تمدید و افتتاح 6 مرکز جوار کارگاهی در شیراز گفت: افتتاح این مراکز جوار کارگاهی در شیراز همزمان با پنجمین روز از هفته ملی «مهارت» و به صورت نمادین انجام شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای فارس افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه ای، تنها کانونی در کشور است که به صورت رسمی و متعهدانه در پر کردن خلاء مهارتی کارجویان تلاش می کند.

وی اضافه کرد: دامنه خدمات آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بسیار وسیع است و طیف گسترده ای از کارجویان، دانشجویان، سربازان، روستائیان و عشایر، زندانیان، شاغلان صنایع و صنوف و بیشتر اقشار جامعه را پوشش می دهد.

کوشکی تاکید کرد: ارتقای مهارت کارگران و کارکنان صنایع و صنوف از اهداف آموزش های مهارتی در توسعه و شکوفایی مهارتی کشور است و راه اندازی مراکز جوار کارگاهی نیز در این حوزه قابل توجه و کارآمد است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای فارس تصریح کرد: کوتاهترین و مطمئن ترین راه برای رسیدن به اشتغال، فرا گیری آموزش های مهارتی است.

گفتنی است در این مراسم که با حضور مسئولان شرکت «شایان دیزل»، روسای اتحادیه صنف الکتریک، درب و پنجره ساز آهنی، تاسیسات مکانیکی و مسئولان اتاق اصناف استان و شهرستان کوار و معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد، مجوز مراکز جوار کارگاهی نیز از سوی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای فارس به آنان اهدا شد.

کد خبر 953593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha