برگزاری مرحله دوم طرح مواسات از دهه امامت و ولایت

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: مرحله دوم طرح مواسات در سه فاز همزمان با عید قربان در استان اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «حجت الاسلام نعمت الله آزموده» عصر روز یک شنبه در جلسه کمیته تدابیر ویژه بیماری کرونا در خراسان شمالی، با اشاره به اجرای طرح مواسات و اقدامات انجام شده در قالب این طرح عنوان کرد: در این رزمایش ۱۴۰ هزار خانوار شناسایی شدند و ‌بانک ‌اطلاعاتی دقیقی در این ارتباط با کمک بهزیستی، کمیته امداد و معتمدان و همچنین خانوارهای زیان دیده از کرونا جمع‌آوری شده است.

 

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی ا‌دامه داد: این طرح در مرحله دوم در دو فاز به اجرا در می‌آید، فاز اول همزمان با دهه امامت و ولایت آغاز می‌شود و در ایام دهه اول محرم فاز دوم اجرا می‌شود و در نهایت فاز سوم همزمان با آخر ماه صفر و مهرماه به مرحله اجرا خواهد رسید.

 

وی در ارتباط با ذبح و توزیع نذورات در عید قربان هم عنوان کرد: شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه این آمادگی را دارد برای اینکه جلوی تجمعات را بگیرد نذورات مردم را بین نیازمندان شناسایی شده در طرح مواسات توزیع کند.

کد خبر 953780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha