استان البرز در بسیاری از حوزه ها محروم تر از سیستان و بلوچستان است

عسگری با اشاره به اینکه کیفیت بسیار ضعیف آب در بسیاری از مناطق کلانشهر کرج و استان البرز نامطلوب است گفت: استان البرز در بسیاری از حوزه ها محروم تر از سیستان و بلوچستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مهدی عسگری» طی نطق پیش از جلسه شورای اسلامی شهر کرج که عصر روز گذشته 5 مرداد برگزار شد گفت: استان البرز در حوزه آب آشامیدنی از سیستان و بلوچستان محروم تر است.

نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: قطعی طولانی مدت آب همچنین کیفیت نامطلوب و ضعیف آب آشامیدنی در مناطق مختلف البرز به ویژه در کلانشهر کرج وضعیت استان را در حوزه آب با بحران مواجه کرده است.

وی با اشاره به اهمیت ظرفیت راه اندازی تصفیه خانه جدید و دریافت حق آبه این استان مطرح کرد: شورای اسلامی شهر کرج در مطالبه این حق آبه برای مردم کرج جایگاه ویژه ای دارند و جای آن دارد تا نسبت به این امر مهم همکاری و همیاری لازم را داشته باشند.

رشد مهاجرپذیری در کرج هویت محله ای را مورد هجمه قرار داده است

نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی دیگر از معضلاتی که با آن در کلانشهر کرج روبه رو هستیم بحث هویت محله ای است که با توجه به رشد مهاجرت ها شاهد آسیب جدی در این حوزه هستیم.

عسگری خاطرنشان کرد: تقویت و انسجام میان اقوام مختلف همچنین خرده فرهنگ ها رسیدگی به وضعیت کیفیت زندگی در سطح محلات تا حدود چشمگیری از آسیب های اجتماعی می کاهد.

البرز به لحاظ سرانه آموزشی، فرهنگی و ورزشی محروم ترین استان کشور است

نماینده مردم البرز با ارزیابی کلی از آمار برنامه ها، اقدامات صورت گرفته و نیازهای اساسی مردم البرز در بحث سرانه آموزشی، فرهنگی و ورزشی این استان را یکی از محروم ترین استان ها در این رابطه خواند.

عسگری تصریح کرد: مدیریت شهری کرج می تواند در زمینه توسعه شبکه فاضلاب از مبادی ملی پیگیری لازم را به عمل آورد همچنین ایجاد یک بانک جامع اطلاعاتی از املاک و سرمایه های شهری نیز از دیگر اقداماتی است که با انجام آن می توان شاهد حل مشکلات متعدد در این زمینه بود.

 

کد خبر 953794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha