همایش ملی زنان و حیات اجتماعی برگزار می‌شود

همایش ملی زنان و حیات اجتماعی به همت اداره کل بانوان سازمان تبلیغات اسلامی و با همکاری گروه مطالعات زنان دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، روابط عمومی اداره کل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از برگزاری همایش ملی زنان و حیات اجتماعی خبر داد.

 

محورهای ویژه این همایش زنان و مشارکت در سیاست‌گذاری و برنامه‌های توسعه، زنان در برنامه ششم توسعه، تفاوت‌های ماهوی نگاه به زنان در برنامه ششم توسعه با برنامه پنجم، عدالت جنسیتی در برنامه ششم توسعه، نمایندگان زن مجلس و برنامه ششم توسعه، نقش سمن‌ها در سیاست گذاری‌های کلان، نقش دانشگاه در سیاستگذاری‌های کلان حوزه زنان و جایگاه رشته مطالعات زنان در تدوین برنامه ششم توسعه، زنان و پیشرفت حیات اجتماعی، زنان و احیاء حیات اجتماعی و زنان و ساخت حیات اجتماعی خواهد بود.

 

همچنین موضوعات زنان و تحول مدیریت خانواده، زنان و مشارکت در علم و فناوری و نهضت پیشرفت و زنان و راهکارهای مشارکت اجتماعی در جامعه، امتیازات ویژه زنان در ساخت و ارتقاء محیط پیرامون، احیاء سه هویت جمعی در حال انقراض خاندان، محله و دوستی با موضوع زنان، ماهیت اجتماعات و پیوندهای زنانه و نقش آن‌ها در استحکام اجتماع، رتبه برتر جایگاه زن ایرانی در قیاس با زن جهانی، موانع پیشروی نقش‌آفرینی مؤثر زن ایرانی در اجتماع و تطابق الگوی سوم زن مسلمان با نقش‌آفرینی اجتماعی از مباحث اصلی این همایش است.

 

در این اطلاعیه مطالعات زنان و خانواده، حقوق، مدیریت شهری، روانشناسی و مشاوره، فقه و حقوق، مدیریت کارآفرینی، مدیریت شهری، جامعه‌شناسی و علوم اجتماعی، علوم سیاسی و روابط بین‌الملل و اقتصاد از حوزه‌های مشارکت این همایش عنوان‌شده است.

 

علاقه‌مندان برای ارسال مقاله در حوزه‌های عنوان‌شده، می‌توانند مقالات خود را حداکثر تا ۱۵ مهرماه ۱۳۹۹ به دبیرخانه این همایش به آدرس تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر جنوبی، کوچه رشتچی، پلاک ۲۱ ارسال کنند.

 

همچنین علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۶۶۴۴۴۸۷ تماس و یا به تارنمای دپارتمان زن و خانواده به نشانی icki.ir مراجعه کنند.

 

 

 

 

کد خبر 953894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha