برپایی ۲۶۰ پایگاه جمع آوری نذورات عید قربان در گلستان/ سبد حمایتی بین ۸۰ هزار خانوار توزیع می شود

بابایی از برپایی ۲۶۰ پایگاه جمع آوری نذورات عید قربان در گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عیسی بابایی» بعدازظهر امروز (دوشنبه ۶ مرداد) در  جمع خبرنگاران گفت: همزمان با عید سعید قربان ۲۶۰ پایگاه جمع‌آوری کمک های مردمی و نذورات عید قربان در سطح استان مستقر می شوند.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان افزود: از این تعداد یکصد و ۸۰ پایگاه توسط مراکز نیکوکاری، ۶۰ پایگاه در میادین اصلی شهر و ۲۰ پایگاه نیز در ادارات سطح استان برپا می شوند.

 

وی اظهارداشت: این پایگاه ها از فردا (سه شنبه 7 مرداد) تا روز پنجشنبه یک روز قبل از عید قربان کمک های مردمی را جمع آوری می کنند.

 

بابایی تصریح کرد: به هر میزان که کمک جمع آوری شود گوسفند خریداری و گوشت آن بین نیازمندان توزیع می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته 17 میلیارد تومان کمک های مردمی و نذورات قربانی جمع آوری شد و پیش بینی می شود امسال این مبلغ به 25 میلیارد تومان برسد.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان در خصوص نحوه توزیع این کمک ها، گفت: خیران می توانند برای مشارکت در نذر سلامت و تهیه قربانی برای نیازمندان از طریق شماره گیری *8877*017*1# و شماره حساب 0111804689008 و شماره کارت 6037991899970226 اقدام کنند.

 

بابایی از تهیه سبد حمایتی از سوی کمیته امداد با همکاری وزارت رفاه و ستاد اجرایی فرمان امام خبر داد و افزود: این سبدها که شامل؛ مرغ، برنج و روغن به ارزش هر بسته ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان می شود بین 80 هزار خانوار توزیع می شود.

 

وی اظهارداشت: این بسته ها در بازه زمانی 40 روزه پرداخت و توزیع می شود که اطلاع رسانی از طریق پیامک به خانواده های تحت پوشش صورت می گیرد.

کد خبر 954068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha