تغییر استاندار خراسان جنوبی در مرکز کشور تصمیم گرفته شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: تاکنون ابلاغ کتبی برای جابه‌جایی ‌‌استاندار خراسان جنوبی‌ نداشته‌ایم؛ ظاهرا در مرکز کشور این تصمیم گرفته شده تا از ظرفیت «معتمدیان» استاندار خراسان جنوبی در استان دیگری استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ناصر خوش خبر» ظهر امروز (7 مرداد) در جمع خبرنگاران در خصوص حاشیه‌های ایجاد شده در فضای مجازی پیرامون تغییر استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: تاکنون ابلاغ کتبی برای جابه‌جایی ‌‌استاندار خراسان جنوبی‌ نداشته‌ایم و ظاهرا در مرکز کشور این تصمیم گرفته شده تا از ظرفیت «محمد صادق معتمدیان» استاندار خراسان جنوبی در  استان دیگری که هنوز دقیق مشخص نیست، استفاده شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی افزود: اما استاندار خراسان جنوبی قبل از سفر کنونی خود به تهران همه برنامه های قابل پیگیری استان را از حوزه معاونت های مختلف گرفته است.

 

خوش خبر با بیان اینکه در حال حاضر استاندار خراسان جنوبی پیگیر سفر وزیر جهادکشاورزی به استان است، ادامه داد: این امر نشان می دهد که میزان دلبستگی استاندار به منطقه خراسان جنوبی به چه میزان بالایی است و همواره در راستای مسئولیت خود پیگیری برنامه های این استان است اما اینکه دولت در جلسات آینده چه تصمیمی برای جابه جایی استاندار خراسان جنوبی خواهد گرفت هنوز مشخص نیست.

 

وی با قاطعیت اعلام کرد که دل استاندار خراسان جنوبی با مردم این منطقه است و تاکید دارد که طرح های اثربخش و برنامه های توسعه ای استان خراسان جنوبی را در همین دولت به سرانجام برسانیم و امیدوارم این ماندگاری و هدف خیر تحقق پیدا کند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: مسئولیت یک فرصت برای انسان است تا بتواند با خدمت رسانی به مردم و جامعه، یک باقیات الصالحات برای آخرت داشته باشد و اگر همه مردم با ناراحتی از خبر شنیدن جابه جایی استاندار خراسان جنوبی، پیگیری ماندگاری ایشان هستند برگرفته از نام معتمدیان نیست بلکه نشات گرفته از خدمات بدون هیچ گونه تبلیغ، پوپولیستی و منفعت طلبی است که برای مردم این منطقه انجام می دهد.

 

گفتنی است، چند روزی است که خبرهایی در پیام رسان‌ها و برخی از سایت‌های استان مبنی بر انتقال «معتمدیان» استاندار خراسان جنوبی به استان خوزستان منتشر شده است؛ حال باید منتظر تصمیم هیات دولت بود تا مشاهده کنیم که آیا در یک سال باقیمانده، دوباره خراسان جنوبی باید استانداری جدید را پذیرا باشد یا خیر؟

کد خبر 954427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha