حضور فرماندار تبریز در خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان شرقی

«مهدوی» با حضور در خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان شرقی با اعضای هیأت مدیره این تشکل رسانه ای دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «بهروز مهدوی» امروز با حضور در خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان شرقی با اعضای هیأت مدیره این تشکل رسانه ای دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار تبریز در این دیدار با اشاره به جایگاه و اهمیت مطبوعات و رسانه ها، گفت: خانه مطبوعات شیرازه مطبوعات استان است، اکنون که با عنایت خداوند متعال و تلاش اصحاب رسانه، این توفیق برای استان آذربایجان شرقی و کلانشهر تبریز حاصل و ششمین دوره خانه مطبوعات و رسانه های استان فعالیت خود را آغاز کرده است، امید آن داریم که شاهد توفیق هرچه بیشتر شما باشیم.

وی ادامه داد: مطبوعات و رسانه ها از سودمندترین ابزارها برای بالابردن سطح آگاهی افراد جامعه و مبارزه با جهل و بی خبری به شمار می روند و سهم مهمی در توسعه پایدار هر کشور دارند.

مهدوی در ادامه با بیان اینکه خبر امانتی است در دست مطبوعات و باید امانتداری در انتقال آن به مردم رعایت شود، افزود: مطبوعات و رسانه ها به عنوان چشمانی بینا می توانند با رصد مسائل و مشکلات، نقص ها و کاستی ها را انعکاس داده و در بهتر شدن امور ما را یاری کنند.

همچنین در ادامه این دیدار «مرتضی شفیعی» مدیر خانه مطبوعات استان و دیگر اعضای هیأت مدیره با ارائه گزارشی از فعالیت های خانه مطبوعات و رسانه های استان، مسائل و مشکلات موجود را طرح و در خصوص رفع آنها تشریک مساعی شد.

لازم به ذکر است، خانه مطبوعات و رسانه های استان از سال ۱۳۸۸ شروع به فعالیت نموده و انتخابات هیأت مدیره دوره ششم آن در ۲۷ خرداد سال جاری برگزار و ۷ نفر به عنوان هیأت مدیره جدید انتخاب شده اند.

کد خبر 955015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha