رویداد ملی فهما، کانون‌های مساجد مناطق محروم را فعال‌تر کرد

اسماعیل زاده با اشاره به حضور فعال کانون های مساجد شهرستان بهاباد در نخستین رویداد ملی فهما گفت: این رویداد ملی توانست کانون های مناطق محروم را فعال تر کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت الاسلام مظفر سالاری» روز گذشته با حضور در شهرستان بهاباد با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

مهدی اسماعیل زاده، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهاباد در این دیدار گفت: خوشبختانه به واسطه برگزاری نخستین رویداد ملی فهما شاهد درخشش و فعال تر شدن کانون های شهرستان بهاباد بودیم به نحوی که تعدادی از کانون ها توانستند امتیازات قابل قبولی کسب کنند.

وی افزود: این رویداد ملی توانست کانون های مناطق محروم را در سطح کشور معرفی کند و انگیزه ای برای کانون ها باشد که امیدواریم دومین سال آن نیز به خوبی ادامه پیدا کند.

حجت الاسلام مظفر سالاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد نیز در این نشست گفت: اگرچه کانون های فعالی در شهرستان بهاباد وجود دارد اما ما باید بیشتر به کانون ها توجه کنیم زیرا این کانون ها در مناطق محروم می تواند جایگاهی برای فعالیت های فرهنگی در نقاط دور دست استان باشد.

وی افزود: امیدواریم با توجه به شرایط کرونایی بتوانیم در بستر فضای مجازی نیز کانون ها را فعال کنیم و در این عرصه نیز نقش آفرینی کنند.

کد خبر 955417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha