شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از پشتوانه های نظام است

استاندار ایلام نهاد مردمی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را از پشتوانه های خوب ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام« قاسم سلیمانی دشتکی» به مناسبت چهلمین سالروز تأسیس این نهاد در دیدار با سرپرست این شورا اظهار کرد: این شورا در بزنگاه ها و ایام الله با دعوت از مردم جهت حضور در صحنه های حمایت و دفاع از نظام همواره موفق عمل کرده است.

 

وی با اشاره به حضور حضرت آیت الله جنتی در رأس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: ایشان یکی از شخصیت های انقلابی و ارزشمند انقلاب اسلامی محسوب می شوند.

 

سلیمانی دشتکی خاطرنشان کرد: امروز شاهد فضای همدلی و هم افزایی در استان ولایت مدار ایلام هستیم که همگان باید در جهت حفظ و تقویت این وحدت و همبستگی تلاش کنند.

 

استاندار ایلام تصریح کرد: همه باید در راه خدمت به نظام و ملت هم صدا و همدل باشیم که خوشبختانه در این راستا موفقیت های خوبی هم به دست آوردیم که از جمله آنها می توان به حماسه سازی در ایام اربعین و خدمت رسانی به زائرین عتبات عالیات و همچنین در جریان حوادث طبیعی اشاره کرد.

 

وی با اشاره به حوادث سال های 96 و 98  یادآور شد: در جریان حوادثی که به وجود آمد از استان های آرام و انقلابی بودیم که مردم وفاداری خود به نظام را با بیان خواسته های خود در چارچوب قانون و با متانت نشان دادند که این امر نیز از برکات حضور نیروهای انقلابی و فضای همدلی و هم افزایی موجود در استان است.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این دیدار به بیان گزارشی از فعالیت ها و رسالت این نهاد در طول سالهای گذشته پرداخت.

کد خبر 956008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha