برگزاری جشن مجازی عید غدیر در۶۲ امامزاده شاخص مازندران

حجت الاسلام قربانی از برگزاری جشن های مجازی به مناسبت عید بزرگ غدیر در ۶۲امامزاده شاخص مازندران خبر داد و گفت: با توجه به شیوع کرونا برنامه های عید غدیر همانند ماه دیگر مناسبت های گذشته از شبکه های اجتماعی پخش می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «مسعود قربانی» امروز(13مرداد) در جمع خبرنگاران ازبرگزاری جشن ولایت علوی اكمال دین نبوی به مناسبت عید بزرگ غدیر در 62 امامزاده شاخص استان مازندران خبر داد و اظهار کرد:  ویژه برنامه جشن ولایت علوی هر سال از عید قربان تا عید غدیر خم برگزار می‌شد که امسال به علت اوج گیری مجدد کرونا این برنامه به صورت پخش در فضای مجازی و بدون حضور مردم برگزار می‌شود .

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: این ویژه‌برنامه‌ها از عید سعید قربان و با قرائت دعای عرفه آغاز شد و تا عید غدیر با برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی از جمله برگزاری جشن و مولودی خوانی خیابانی با رعایت پروتکل های بهداشتی، نورافشانی، توزیع تبرکات علوی و... ادامه خواهد داشت.

 

وی از  برگزاری مسابقه غیر حضوری حفظ خطبه غدیر خبر داد و افزود: نشر معارف دین مبین اسلام و آگاهی بیش ازپیش مردم از نقش و جایگاه ولایت در جامعه اسلامی مهمترین هدف اوقاف از برگزاری این مسابقه است.

 

حجت الاسلام قربانی با اشاره به اینکه تعظیم شعائر دینی و ایجاد فضای شادی در عیدالله الاکبر ازمهمترین اهداف برنامه های اوقاف است، گفت: باید مسئله غدیر تبیین و به شبهات رایج در این باره، پاسخ داده شود.

 

وی با اشاره به ضرورت ورود واقفان برای ترویج غدیر، بر تبلیغ و ترویج وقف غدیری در استان تأکید کرد و افزود: تبلیغ وقف غدیر و ولایت علوی در دستور کار اوقاف استان قرار دارد.

کد خبر 956399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha