حضور مدیرکل ارشاد گلستان در خبرگزاری شبستان/ برگزاری مراسم روز خبرنگار با حضور معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد

​در آستانه روز خبرنگار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان حضور یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، در آستانه روز خبرنگار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان حضور یافت.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در این دیدار در خصوص حل مشکلات خبرنگاران خبرگزاری شبستان با این مجموعه گفتگو کرد و همچنین به سوالات خبرنگاران این خبرگزاری پاسخ داد.

 

«عادله کشمیری» در این گفتگو، خبرگزاری شبستان را یکی از رسانه های فعال، پویا و همیشه در صحنه در استان گلستان برشمرد و گفت: امیدواریم با توجه به شرایط کرونا و ایامی که پیشرو داریم، بتوانیم با کمک رسانه ها به جامعه آگاهی بخشی کنیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: در اکثر فعالیت های حوزه هنری و فرهنگی مجموعه خبرنگاران خبرگزاری شبستان حضور فعال داشتند و از زحمات و تلاش های شبانه روزی این مجموعه که نسبت به انتشار اخبار و گزارش بی طرفانه و نقدهای سازنده اقدام می کنند تشکر می کنم.

 

کشمیری افزود: مجموعه اصحاب رسانه استان گلستان موضوع حاد و حساس جامعه را به گوش مسئولان می رسانند و در مجموعه خبرگزاری های استان گلستان خبرگزاری شبستان جزو بهترین رسانه ها به شمار می رود و اتفاقات خوبی در این مجموعه رقم خورده است.

 

وی بیان کرد: به دلیل شرایط کرونا برخی برنامه های هفته خبرنگار به صورت مجازی برگزار می شود و معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد 19 مرداد ماه به استان گلستان سفر می کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ابراز داشت: امسال اکثر برنامه های روز خبرنگار با توجه به شیوع کرونا به صورت مجازی دنبال می شود.

 

کشمیری بیان کرد: در 19 مردادماه به منظور گرامیداشت روز خبرنگار «محمد خدادی»، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان حضور خواهد یافت و در مجموعه استانداری با حضور 30 تا 40 خبرنگار و با ارتباط مجازی با 15 دستگاه اجرایی که بین 20 تا 30 خبرنگار و فعال رسانه ای مهمان آنها خواهند بود این برنامه برگزار می شود.

 

 

کد خبر 956607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha