برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت گردشگری  به صورت مجازی در آران و بیدگل

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آران و بیدگل از برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت گردشگری به صورت مجازی در این شهرستان خبر داد.

«سید حسین چاکری بادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: نخستین دوره آموزشی مدیریت عمومی تأسیسات گردشگری به صورت غیرحضوری در بستر فضای مجازی با همکاری آموزشگاه پایا گستر مهان کاشان در شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آران و بیدگل افزود: این دوره در قالب ۱۸۴ ساعت آموزشی برگزار خواهد شد که  شامل ۱۲۸ ساعت آموزش نظری و ۵۶ ساعت آموزش عملی است که با توجه به شیوع کرونا، آموزش نظری به صورت مجازی و بخش عملی با رعایت پروتوکل های بهداشتی در یکی از تاسیسات گردشگری این شهرستان برگزار خواهد شد.

 

چاکری آخرین مهلت نام نویسی علاقه مندان به شرکت در این دوره را ۲۰ مرداد ماه اعلام کرد و افزود: مدیران تاسیسات گردشگری و سرمایه گذارانی که در حال اخذ مجوز جهت ایجاد و راه اندازی تأسیسات گردشگری هستند می توانند در این دوره شرکت کنند.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان آران و بیدگل بیان داشت: بر اساس ماده ۱۱ آیین نامه اجرایی قانون توسعه صنعت ایرانگردی و جهانگردی و دستور العمل اجرایی صدور و تمدید کارت مدیران تأسیسات گردشگری و ابلاغ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی حضور کلیه  مدیران تأسیسات گردشگری فعال در این دوره آموزشی الزامی است و صدور و تمدید کارت مدیران تأسیسات گردشگری منوط به ارائه گواهینامه این دوره آموزشی است.

 

سید حسین چاکری بادی افزود: مدت اعتبار گواهینامه دوره آموزشی از تاریخ صدور به مدت ۵ سال است و ضروری است مدیران پس از اتمام این مدت در دوره بازآموزی هم شرکت کنند.


رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره می توانند در ساعات اداری با شماره تلفن های ۰۳۱۵۵۴۶۳۲۲۶ یا ۰۹۳۶۵۵۵۲۰۰۴ تماس حاصل نمایند.

 

کد خبر 956683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha