غذای گرم برای بین ایتام و نیازمندان بروجرد توزیع می شود

اصلت پور گفت: همزمان با عید سعید غدیر با همکاری موکب مردمی جوانان بروجرد غذای گرم تهیه و در بین ایتام و نیازمندان شهرستان بروجرد توزیع می شود.

« حسین اصالت پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: با همکاری  اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد و فعالان موکب مردمی جوانان بروجردی بانک اطلاعاتی از ایتام و نیازمندان شهرستان بروجرد تهیه شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل و مدیرموکب مردمی جوانان بروجرد بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تلاش شده است در قالب های مختلف با جلب مشارکت خیرین از ایتام ونیازمندان حمایت شود.

 

وی همچنین از تدوین ویژه برنامه های گرامیداشت دهه ولایت و امامت در این کانون فرهنگی هنری مسجد خبرداد و افزود: تلاش شده است با بهره گیری از بستر فضای مجازی برنامه های فرهنگی وهنری ویژه این ایام ارائه شود.

 

اصالت پور همچنین از برگزاری جشن های ویژه عید سعید غدیر خبرداد و اذعان داشت: جشن های مردمی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

وی اذعان داشت: در مراسم جشن ویژه غدیر بالغ بر 500 بادکنک با نوشته عید غدیر تهیه و در بین کودکان حاضر در جشن و عابران خیابان توزیع می شود.

 

اصالت پور همچنین از برگزاری ایستگاه های صلواتی ویژه روز عید غدیر خبرداد و بیان کرد: در این ایستگاه بالغ بر پنج هزار ماسک به صورت رایگان توزیع می شود.

 

وی همچنین از توزیع بسته های غذایی در بین نیازمندان خبرداد و گفت: همزمان با عید سعید غدیر بالغ بر سه هزار پرس غذای گرم طبخ و در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل و مدیرموکب مردمی جوانان بروجرد اظهار کرد: همچنین همزمان با عید سعید غدیر مسابقات فرهنگی با بهره گیری از بستر فضای مجازی در بین اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار می شود.

کد خبر 956815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha