احداث ۱۸  واحد مسکن  برای جمعیت مددجویان تحت حمایت شهرستان

محمدنژاد گفت: از ابتدای سال جاری ۱۸ واحد مسکن مددجویی با اعتبار یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان با مساعدت سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، احداث و تحویل مددجویان شده است.

«محمد محمدنژاد»، در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: سالانه بیش از ۱۳ میلیارد و ۴۵۲ میلیون تومان برای جمعیت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ماکو هزینه می شود.

رییس کمیته امداد ماکو  با بیان اینکه هم اکنون یک هزار و 657خانوار با جمعیت سه هزار و 76 نفر تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ماکو بوده، افزود:  بر اساس سیاست‌های ابلاغی تعداد ۹۱۲ خانوار با جمعیت 2 هزار و 664  نفر در قالب تبصره ۱۴ تحت پوشش موقت امداد قرار گرفته اند.

وی با اشاره به خدمات کمیته امداد در حوزه عمران بیان کرد: از ابتدای سال جاری ۱۸ واحد مسکن مددجویی با اعتبار یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان با مساعدت سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، احداث و تحویل مددجویان شده است.

محمدنژاد با اشاره به انعقاد توافقنامه ساخت مسکن مددجویان میان کمیته امداد و منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو در سال گذشته تاکید کرد: این تفاهم نامه به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان امضاء شده و در این راستا تعداد ۴۱ واحد مسکن مددجویی مقاوم در روستاهای محروم احداث و تحویل شده است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد  شهرستان در زمان شیوع ویروس کرونا برای افرادی که در پی شیوع این ویروس دچار مشکل معیشتی شده اند و  با تشکیل جلسه فوری در ستاد پیشگیری بیماری کرونا، بانک اطلاعات نیازمندان به تعداد 6 هزار و 300 خانوار جهت برنامه ریزی برای تهیه سبد کالا به دور از هرگونه موازی‌کاری تشکیل شد.
 

کد خبر 956902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha