سلامت عزاداران حسینی برای ما از هر نکته ای مهم تر است

حسن پور با بیان اینکه سلامت عزاداران حسینی برای ما از هر نکته ای مهم تر است گفت: هیات های عزاداری با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی کرونا و توصیه های انجام شده سلامت عزاداران و برگزاری این مراسم باشکوه را تضمین کنند.

«غلامرضا حسن پور» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد برگزاری مراسم سوگواری ماه محرم و توصیه به تولید کنندگان ماسک برای عزاداران حسینی گفت: توصیه می کنیم تا تمامی تولیدکنندگان ماسک از به کار بردن هرگونه از القاب ائمه(ع) بر روی ماسک ها برای عزاداران ماه محرم پرهیز کنند. ممکن است این ماسک ها پس از استفاده زیر پا افتاده و موجب هتک حرمت شود، به همین منظور از به کار بردن هرگونه از القاب ائمه (ع) بر روی ماسک ها پرهیز کنند.

 

رییس سازمان بسیج اصناف کشور اظهار کرد: البته تاکنون این موضوع مشاهده نشده و صرفا یک عکس در فضای مجازی دیده شد که  هیچ فردی از این نوع از ماسک ها تاکنون استفاده نکرده  و تنها عکسی که در فضای مجازی منتشر شده بود، میان افراد دست به دست شده و هیچ تولیدی تاکنون القاب ائمه اطهار (ع) را بر روی ماسک ها به کار نبرده است. مردم ما و هیئت های مذهبی همگی این آگاهی را دارند که از استفاده القاب بر روی ماسک ها بپرهیزند.

 

وی خاطر نشان کرد: از آنجا که شاهد شیوع موج دوم کرونا در کشور هستیم و استفاده از ماسک نیز اجباری شده و  این امر کمک زیادی به جلوگیری از شیوع کرونا می کند، امیدواریم که با رعایت دستورات بهداشتی و استفاده از ماسک بتوانیم هم از فضای معنوی محرم بهره ببریم و هم سلامت مردم را حفظ نماییم.

 

 

حسن پور تصریح کرد: سلامت عزاداران سوگواری ماه محرم برای ما از هر نکته ای مهم تر است و به تمامی هیئت ها، حسینیه ها و مساجد کشور توصیه می کنیم تا در برگزاری مراسم سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی کرونا و توصیه های انجام شده سلامت عزاداران و برگزاری این مراسم باشکوه را تضمین کنند.

کد خبر 956928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha