اهدای ۵ جهیزیّه به خانواده های مستمند در اجرای طرح ملّی «راهکار»

کانون فرهنگی هنری نور ولایت مسجد امام زمان(عج) تبریز در اقدامی خداپسندانه ۵ جهیزیّه کامل در قالب طرح ملّی «راهکار» به ۵ خانواده مستمند اهدا کرد.

حجّت الاسلام «محمّد مهدی عنایتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اهدای کمک های اقلام وسایل منزل برای جهیزیّه برای ۵ خانواده مستمند خبر داد.  

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نور ولایت مسجد امام زمان(عج) تبریز گفت: مساجد از دیرباز علاوه بر اینکه محل پرستش، نیایش و فعّالیّت های فرهنگی، دینی بوده اند، به امور اجتماعی نیز توجّه داشته و با استفاده از پایگاه مردمی خویش، اثرگذارترین تلاش ها را در جهت حلّ مشکلات افراد جامعه انجام می دهند.

عنایتی افزود: این جهیزیّه ها شامل اقلام و لوازم اوّلیّه زندگی همچون یخچال، فرش، لوازم آشپزخانه و ... به ارزش ۱۲ میلیون تومان بوده است که با همّت نمازگزاران مسجد و خیّرین، تهیّه و سپس با شناسایی نیازمندان  توزیع شد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری نور ولایت مسجد امام زمان(عج) تبریز ضمن تجلیل و قدرانی از خیّرین و نمازگزاران، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با کمک خیّرین شرایط ازدواج را برای جوانان به ویژه نیازمندان فراهم کنیم.

کد خبر 956935

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha