غربالگری ۹۶ درصد جمعیت فارس با هدف مهار کرونا

احمدی زاده گفت: کادر پزشکی استان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مهار کرونا با انجام غربالگری رده های مختلف سنی تا کنون ۹۶ درصد جمعیت استان را مورد غربالگری قرار داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احمد احمدی زاده»، امروز (چهارشنبه 15 مرداد) در نشست خبری استاندار فارس با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار گفت: فارس در مقابله با کرونا اقدامات موثری از همان بهمن 98 در پیش گرفت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس افزود: ایجاد قرارگاه زیستی پدافند غیر عامل، انجام مکاتبات، برگزاری جلسه سه ساعته یک روز قبل از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در فارس برای بررسی راهکارهای مقابله با کرونا و ... از این موارد است.

وی با تبریک روز خبرنگار و عید سعید «غدیر» بیان کرد: استان فارس از نظر شیوع کرونا تا خرداد 99 وضعیت بهتری نسبت به سایر استان ها داشت.

احمدی زاده ادامه داد: کادر پزشکی استان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مهار کرونا با انجام غربالگری رده های مختلف سنی تا کنون 96 درصد جمعیت استان را مورد غربالگری قرار داده اند.

وی با اشاره به نقش اصحاب رسانه در بحران ها و اطلاع رسانی موثر گفت: امیدآفرینی در جامعه با اطلاع رسانی مطلوب اصحاب رسانه فراهم می شود و موجب رفع یاس و ناامیدی در جامعه به ویژه برای جوانان خواهد شد.

کد خبر 957479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha