برگزاری آئین پایانی نهمین جشنواره فیلم کوتاه شیراز در سامانه «آپارات»

مرامی جدیدی گفت: آئین پایانی نهمین جشنواره فیلم کوتاه شیراز همزمان با سالروز ورود نخستین آزادگان سرافراز دفاع مقدس به همراه پخش زنده فیلم‌ها در سامانه «آپارات» برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «بهروز مرامی جدیدی»، امروز (چهارشنبه 15 مرداد) با تبریک دهه «امامت و ولایت» و هفته خبرنگار به خبرنگاران گفت: تقارن این دهه پربرکت با هفته خبرنگار را به فال نیک می گیریم و امامت و ولایت، از همان آغاز بر پایه معنویت و محبت میان امام و امت شکل گرفت.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: همین معنویت الگوی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بود و اکنون که به چهل سالگی دفاع مقدس رسیده ایم باید آن را برای نسل های آتی به عنوان یک ارزش ماندگار حفظ کنیم.

وی از برگزاری نهمین جشنواره فیلم کوتاه شیراز خبر داد و بیان کرد: این جشنواره  که همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس، آغاز شده است، آئین پایانی خود را روزهای 26 تا 28 مرداد 99 و همزمان با سالروز ورود نخستین آزادگان سرافراز دفاع مقدس به همراه پخش زنده فیلم‌ها در سامانه «آپارات» برگزار خواهد کرد.

مرامی جدیدی تاکید کرد: در این جشنواره که سه بار نیز تمدید شده بود، از 85 فیلم دریافتی دبیرخانه جشنواره پس از بررسی نخست، 28 فیلم به همراه پویانمایی C19 با موضوع بیماری کرونا به کارگردانی «حسن دهقانیان» برای بررسی پایانی به هیئت داوران داده شد.

وی اعلام کرد: 9 فیلم نیز در بخش امر به معروف و نهی از منکر برای داوری انتخاب شد و بازبینی نخست این جشنواره به عهده «روح‌الله رنجبری»، «محسن مقدم» و «سجاد زارع فیروزی» بود.

کد خبر 957518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha