برگزیدگان دومین مهرواره آب در فارس معرفی شدند

افتخاری گفت: برگزیدگان دومین مهرواره آب در فارس که با هدف ارتقای مهارت زندگی در بین کودکان و نوجوانان و ترویج فرهنگ مصرف صحیح آب ویژه کودکان و نوجوانان هفت تا ۱۶ سال برگزار شد، معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «زهرا افتخاری»، امروز (پنج شنبه 16 مرداد) از معرفی برگزیدگان دومین مهرواره آب خبر داد و به خبرنگاران گفت: «امیر‌رضا خلیلی»  و «بیتا علی‌آبادی» از مرکز فرهنگی هنری شماره پنج شیراز و «زهرا معتمدی» از مرکز فرهنگی هنری شماره 6 شیراز معرفی شدند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: «محمد امین زارع» از مرکز فرهنگی هنری شماره سه شیراز، «فاطمه میری» از مرکز فرهنگی هنری فیروزآباد و «سعیدرضا میرسلیمانی» از مرکز فرهنگی هنری اقلید، برگزیدگان بخش ادبی دومین مهرواره آب در کانون پرورش فکری فارس هستند.

وی اضافه کرد: در بخش نقاشی نیز «مرجان کامیاب» از  مرکز فرهنگی هنری شماره سه شیراز، «فاطمه خلیفه» و «طناز‌سادات طباطبایی» از مرکز فرهنگی هنری آباده و «عرفان خدیور» از مرکز فرهنگی هنری لارستان موفق به کسب مقام برتر شدند.

افتخاری اعلام کرد: «پارسا محمودی» از مرکز فرهنگی هنری شماره پنج شیراز، «زینب کیانی‌نژاد» از مرکز فرهنگی هنری کانون لارستان و «سروش کشتکار» از مرکز فرهنگی هنری شماره سه شیراز به عنوان اعضای برگزیده بخش عکاسی معرفی شدند.

وی با توصیف دومین مهرواره آب بیان کرد: این برنامه با در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ادامه داد: دومین مهرواره آب با همکاری سازمان حفاظت محیط ‌زیست در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ویژه اعضا و دانش‌آموزان علاقمند برگزار شد و شرکت کنندگان به خلق آثار در بخش‌های فرهنگی، هنری و ادبی پرداختند.

افتخاری عنوان کرد: پژوهش یک صفحه‌ای و پژوهش تصویری یک دقیقه‌ای، عکاسی، سرود و نقاشی و بخش ادبی با موضوعات آب و مصرف صحیح، آب و زندگی، آب و آینده، بحران کم‌آبی، قطع شدن آب و بی‌آبی و سهم من از آب موضوعات و محورهای این مهراوه بود.

کد خبر 957731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha