مسابقه داستان غدیر برگزار می شود

حجت الاسلام طباطبایی گفت: به مناسبت عید سعید غدیرخم طرح مطالعه و مسابقه کتاب بلندترین داستان غدیر به روایت حذیفه یمانی برگزار می شود.

«حجت الاسلام سیدمحمد طباطبایی» در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: به مناسبت عید سعید غدیرخم طرح مطالعه و مسابقه کتاب بلندترین داستان غدیر به روایت حذیفه یمانی برگزار می شود.

 

امام جماعت مسجد موسی بن جعفر (ع) افزود: این کتاب داستان غدیر را تعریف می کند و القابی که رسول اکرم (ص) به حضرت علی (ع) داده اند را گردآوری کرده است.

 

وی با بیان اینکه امیرالمومنین یکی از القاب حضرت علی (ع) است،‌ خاطرنشان کرد: در این کتاب به موضوع غدیر، لقب امیرالمومنین (ع) و یک جوان ایرامی که عاشقانه حقیقت را پیدا می کند و شیعه امیرالمومنین علی (ع) می شود و در جنگ صفین شرکت کرده و به شهادت می رسد.

 

حجت الاسلام طباطبایی ادامه داد: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند با شماره تلفن همراه 09123617011 تماس گرفته و نسبت به خرید کتاب و شرکت در مسابقه اقدام کنند.

 

امام جماعت مسجد موسی بن جعفر (ع) افزود: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه تا 24 مرداد ماه فرصت ارسال پاسخنامه ها می باشد و به نفرات اول تا پنجم جوایز نقدی نفیسی اهدا خواهد شد.

 

وی یادآور شد: این مسابقه به همت بیت مرحوم آیت الله طباطبایی و هیات علی بن موسی الرضا و موسسه فرهنگی مذهبی اوقات برگزار می شود.

کد خبر 957882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha