فعالیت‌های قرآنی موسسه پیامبر اعظم(ص)ساری دربحران کرونا پژوهش محور ادامه می‌یابد

حجت‌الاسلام دیانی گفت: با توجه به شیوع کرونا و ادامه‌دار بودن این بحران و تعطیلی کلاس‌های آموزشی حضوری برای قطع زنجیره ابتلا به این ویروس، تمرکز موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبر اعظم(ص) شهرستان ساری تا پایان سال جاری به حوزه پژوهش و نشر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام «محمود دیانی» امروز(17مرداد) در نشست صمیمی با هیئت‌رئیسه موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبر اعظم(ص) شهرستان ساری ضمن بزرگداشت عید سعید غدیر خم، اظهار کرد: واقعه غدیر خم بیانگر رسالت پیامبر اعظم(ص) و دوام دوران الهی آن حضرت در تجلی‌گاه وجود مبارک امام علی بود.

 

رئیس موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبر اعظم(ص) شهرستان ساری با توجه به شیوع کرونا و ادامه‌دار بودن این بحران و تغییر رویکرد فعالیت‌های موسسه به طرح تحول سازمانی جدید اشاره کرد و گفت: تمرکز موسسه با توجه به تعطیلی کلاس‌های آموزشی حضوری برای قطع زنجیره ابتلا به ویروس منحوس کرونا، تا پایان سال جاری به حوزه پژوهش و نشر خواهد بود.

 

وی افزود: تولیدات نشر شهید طوسی، تولید دو فصلنامه الاهیات قرآنی، برگزاری همایش ملی ‌مجازی، برگزاری کرسی نقد کتاب دین، جشنواره کتاب دین ویژه محققان و اندیشمندان مازندرانی و ... نمونه‌هایی از فعالیت‌های پژوهشی این موسسه است.

 

حجت‌الاسلام دیانی از اهداف و فواید طرح تحول سازمانی موسسه به تمرکز موسسه به فعالیت‌های مهم، صرفه‌جویی نسبی در هزینه‌ها و مصارف، ایجاد امکان نظارت بهتر، تمرکز بر مخاطبان خاص و ایجاد نظم اداری بیشتر و بهتر یادکرد.

 

عضو هیئت‌رئیسه موسسه پیامبر اعظم(ص) ساری با اشاره به طرح‌های فرهنگی، اجتماعی، اعتقادی و آموزشی خاص که در قالب طرح بند ۳ نام‌گرفته ، افزود: این طرح‌ها پس از اخذ موافقت از موسسه و یافتن اعتبار از سوی دستگاه یا اشخاص سفارش‌دهنده با مسئولیت یکی از معاونین یا مدیران محترم موسسه در خارج از ساعات اصلی و با همکارانی که از میان جوانان و همیاران انتخاب می‌شوند انجام می‌شود.

 

وی بابیان اینکه فضلای حوزه و دانشگاه، مخاطبان اصلی موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبر اعظم (ص) هستند، خطاب به اعضای هیئت‌رئیسه این موسسه گفت: اخلاص در کار، صمیمیت، همدلی و تلاش برای تحقق اهداف موسسه موردتوجه باشد.

 

 

کد خبر 958038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha