شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پاسدار ارزش های انقلاب است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بدور از جناح بازی ها، پاسدار ارزش و آرمانهای انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «عباس صفدری» پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان زاهدان با گرامیداشت 12 مرداد روز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیان داشت: به برکت نظام و به جهت تسهیل امور انقلابی و اجرای حرکت صحیح و مطلوب جهادی، نهادهای مختلف از ابتدای پیروزی انقلاب شکل گرفت که یکی از این نهادها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مردمی بودن یکی از مشخصات انقلاب اسلامی است، ادامه داد: قدرت انقلاب به سبب مردمی بودن آن است.

 

 صفدری خاطرنشان کرد: حضور، حمایت، پشتیبانی همه جانبه مردم از ارزش ها و سیاست های انقلابی نکته های است که در کشورمان وجود دارد ولی در هیچ کجای دنیا نظیر آن را نداریم.

 

وی افزود: برپایی مراسمات ملی نظیر راهپیمایی 22 بهمن،13 آبان، روز جهانی قدس،تجدید میثاق با ولایت، بزرگداشت 12 فروردین، قیام 15 خرداد از وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهن ترین و پرسابقه ترین نهاد است که بدور از جناح بازی و سلایق در صراط مستقیم حرکت می کند.

 

کد خبر 958047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha