شناخت ولایت روح قدسی می خواهد

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه کسی که به شناخت ذات ربوبی دست پیدا نکند، نمی‌ تواند ادعای ولایت مداری داشته باشد، گفت: پذیرش ولایت یک روح قدسی می‌ خواهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین آزادسازی ۱۱۰ زندانی جرائم غیر عمد زندان استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (۱۸ مرداد ماه) با حضور آیت الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده نیروی انتظامی، جانشین سپاه فتح، فرمانده تیپ 48 فتح، مدیرکل زندان‌ های استان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

 

آیت الله «سید نصیر حسینی» در این آئین با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم که روز به روز این کشور به قله‌ های موفقیت، پیشرفت و آبادانی برسد، گفت: پذیرش ولایت یک روح قدسی می‌ خواهد و هر کسی توان پرواز را ندارد.


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کسی که به شناخت ذات ربوبی دست پیدا نکند، نمی‌ تواند ادعای ولایت مداری داشته باشد، اظهار کرد: ولایت پایه‌ های دین است.

 

وی یادآور شد: وقتی پیامبر اسلام (ص) امام علی (ع) را به عنوان جانشین خود معرفی کرد به این منزله بود، یعنی کسانی باید بر امت اسلامی حکومت کنند که شجاع، مدبر، مدیر، تدبیر، باتقوا و با ایمان باشند.

 

آیت الله حسینی به ویژگی‌ های امام علی (ع) اشاره کرد و ادامه داد: امام علی (ع) عادل بود و بنا بر روایات «اگر تمام دنیا را به آن حضرت می‌ دادند، یک دانه گندم را از روی ظلم از دهان مورچه نمی‌ گرفت».

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقتی غدیر و ولایت امام علی (ع) فراموش شد، زورمداران، ستمگران، حیله گران و دنیاپرستان حاکم شدند.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه راه نجات بشر، بازگشت به علی (ع) و ولایت و منش و مرام علی (ع) است، گفت: راهی جزء بازگشت به حکومت علی (ع) نیست.

کد خبر 958255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha