۶۰ هزار پرس غذا در یزد در روز عید غدیر توزیع شد

حسینی مسئول دبیرخانه یزد حسینیه ایران گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم، بیش از ۶۰ هزار پرس غذا توسط مجموعه‌های مذهبی در شهر یزد توزیع شد.

«سید حسن حسینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به مشارکت بسیار خوب گروه‌های مذهبی در سطح استان یزد برای تهیه و توزیع اطعام علوی اشاره و خاطرنشان کرد: امسال با مشارکت بسیار خوبی که از طرف هیئات مذهبی، موکب‌های اربعینی، تشکل‌های فرهنگی و دینی، بانیان روضه و دیگر گروه‌های مذهبی شاهد افزایش دو برابری اطعام غدیر در یزد بودیم.

مسئول دبیرخانه یزد حسینیه ایران بابیان اینکه 2 هزار بسته معیشتی با مشارکت مجموعه‌های مذهبی یزد صورت پذیرفت اظهار داشت: این بسته‌های معیشتی از نزدیک به 2 هفته پیش و همزمان با عید قربان آغاز و تا به امروز ادامه داشت.

وی از ادامه جشن‌ها تا عید مباهله در استان یزد خبر داد و گفت: امسال هم در سطح شهر و هم در فضای مجازی شاهد شور و شعور علوی در جای‌جای یزد بودیم.

حسینی همچنین به پخت و توزیع بیش از 60 هزار پرس غذای گرم در یزد خبر داد و افزود: این تعداد غذا در روز عید غدیر بین مردم و همچنین اقشار آسیب‌پذیر جامعه با عنوان اطعام علوی توزیع شد که در پخت این اطعام با توجه به شرایط کرونایی، تمام نکات بهداشتی رعایت شد.

کد خبر 958260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha