اجرای رزمایش احسان و همدلی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان

ناهیدی فرد گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان در اقدامی خودجوش و جهادی برنامه های فرهنگی و خدمت رسانی به محرومین را در قالب رزمایش احسان و همدلی اجرا می کنند.

«حمید رضا ناهیدی فرد » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان، گفت:  دهه ولایت و امامت امسال مصادف با ایام کرونایی شد اما این مشکل مانع از برگزاری بزرگداشت این دهه  و ترویج فرهنگ غدیر توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد نشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های  فرهنگی  و هنری مساجد استان همدان افزود: بسیاری از کانون ها با جلب کمک های خیرین و مردم، قربانی ذبح کرده و گوشت های نذری را در بین نیازمندان محله و به ویژه در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع کردند.

 

وی بیان کرد: راه اندازی پویش من یک غدیری ام و پویش جشن خانگی غدیر یکی دیگر از این برنامه ها است که در سطح فضای مجازی اجرا شد و همچنین کانون ها  قبل از عید غدیر شروع به تولید محتوا از جمله کلیپ و عکس نوشته کرده و به صورت روز شمار در گروه های مجازی منتشر کردند.

 

ناهیدی فرد اعلام کرد: راه‌اندازی کاروان شادی، اجرای نورافشانی، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع غدیر، مسابقه ولایت در غدیر، ختم صلوات و هدیه ثواب آن به پیشگاه امیرالمؤمنین(ع) و مسابقه شعرخوانی و قصه‌گویی ویژه کودکان از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد در دهه ولایت بود.

 

وی گفت: اجرای گروه‌های سرود فعال کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان، برگزاری مسابقه دل‌نوشته، آذین‌بندی سردرب مساجد و راه اندازی کارناول شادی در سطح شهر از دیگر فعالیت های انجام شده بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان بیان کرد: پخت  غذای نذری در روز عید غدیر خم با هدف اطعام علوی و توزیع آن در بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا از دیگر اقدامات انجام شده بود.

 

 

کد خبر 958443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha