مسابقه سراسری تفسیر قرآن کریم ویژه طلاب برگزار می شود

با توجه به ضروت استفاده طلاب از تعطيلات تابستاني و همچنين پيشنهاد حجت‌الاسلام و المسلمين قرائتي مبني بر برنامه ريزي براي انس هرچه بيشتر طلاب با قرآن و عترت مسابقه سراسری تفسیر قرآن کریم را به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، با توجه به ضروت استفاده طلاب از تعطيلات تابستاني و همچنين پيشنهاد حجت‌الاسلام و المسلمين قرائتي مبني بر برنامه ريزي براي انس هرچه بيشتر طلاب با قرآن و عترت، معاونت تهذيب حوزه هاي علميه با همكاري نهادهاي حوزوي، مسابقه سراسری تفسیر قرآن کریم را به صورت مجازی، برگزار مي کند.

 

مسابقه بزرگ و سراسری تفسیر قرآن کریم ویژه طلاب و خانواده‌ آنان با محوریت تفسیر «نور و نمونه» به تفکیک در سه سطح طلاب، خانواده و فرزندان در سه بخش «تفسیر جزء ۲۹ و ۳۰ ویژه طلاب برادر و خواهر سراسر کشور»، «تفسیر سوره مبارکه نور ویژه‌ی خانواده طلاب» و «تفسیر سوره مبارکه لقمان ویژه فرزندان زیر ۱۵ سال» برگزار می شود.

 

علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه تا ۳۰ مرداد ماه مهلت دارند تا نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و زمان برگزاري آزمون نیز، ۳۱ شهريورماه و از ساعت ۸ الي ۱۳، اعلام شده است.

 

گفتنی است، به ۳۴۲ نفر (۱۱۴ نفر در هر بخش) به قيد قرعه جوايز نفيسي مجموعاً به ارزش ۱۱۴ ميليون تومان اهدا خواهد شد.

 

لازم به ذكر است ثبت‌نام در مسابقه، منحصراً از طريق سايت معاونت تهذيب و تربيت حوزه‌هاي علميه به آدرس www.tahzib-howzeh.ir انجام مي‌پذيرد همچنين علاقه مندان مي توانند جهت اطلاع از جزئيات بيشتر و دريافت منابع مسابقه به كانال اهل الذكر (قرآن و عترت حوزه خراسان) در پيام رسان ايتا به نشاني https://eitaa.com/khaliferahman مراجعه فرمايند.

کد خبر 958451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha