بیش از ۲۵۰۰ پرس غذای گرم بین خانواده های نیازمند گرگانی توزیع شد

همزمان با عید سعید غدیر خم، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم و یک هزار بسته شیرینی با حمایت نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان و خیرین و نیکوکاران، بین خانواده های نیازمند گرگان توزیع شد.

«رضا جعفری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم، بیش از 2 هزار و 500 پرس غذای گرم و یک هزار بسته شیرینی با حمایت نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان و خیرین و نیکوکاران، بین خانواده های نیازمند گرگان توزیع شد.

 

مسئول دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان گلستان و امام جمعه گرگان افزود: برای طبخ این اطعام 13 راس گوسفند اهدایی خیرین، ذبح و پخت و توزیع غذا با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی انجام شد.

 

وی با اشاره به اینکه بر اساس آموزه‌های دینی، اطعام مومنان و محرومان از اعمال نیکوی مورد تاکید در روز غدیر است، اظهارداشت: این اقدام با حمایت آیت الله نورمفیدی و با همکاری خدمتگزاران مسجد جامع گلشن، طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان گرگان و خادمین موکب علی بن موسی الرضا(ع) استان گلستان با هدف یاری رساندن به نیازمندان و در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و رزمایش مواسات و کمک مومنانه به محرومان انجام شد.

 

جعفری خاطرنشان کرد: برای تهیه این اقلام در مجموع 500 میلیون ریال هزینه شده است.

 

وی ادامه داد: همچنین در روز عید سعید غدیر خم و برای دیدار با کادر درمانی، 8 هیئت به نمایندگی از آیت الله نورمفیدی در مراکز درمانی گلستان حضور یافتند.

 

جعفری گفت: این 8 گروه متشکل از روحانیون، کارکنان دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان گلستان و خادمین موکب علی بن موسی الرضا(ع) به نمایندگی از آیت الله نورمفیدی با حضور در 23 بیمارستان و مرکز درمانی استان گلستان ضمن تشکر از زحمات بی شائبه کادر درمانی، این عید بزرگ را به پزشکان و پرستاران و بيماران تبریک گفتند.

 

کد خبر 958693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha