۲۱ کانون فرهنگی هنری برتر بام ایران در طرح ملی «راهکار» معرفی شدند

مظاهری از معرفی ۲۱ کانون فرهنگی هنری برتر چهارمحال و بختياری در طرح ملی «راهکار» خبر داد و گفت: این کانون های برتر بر اساس نحوه اجرای رزمایش مواسات و همدلی معرفی شده اند.

«محمدرضا مظاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: طرح ملی «راهکار» از زمان شیوع ویروس کرونا آغاز به کار کرد که کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان در قالب رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار رمضان و در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای مواسات و همدلی در ایام شیوع ویروس کرونا فعالیت ها و اقدامات گسترده ای انجام دادند و این فعالیت ها را در سامانه بچه های مسجد ثبت کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد با ثبت ۸۸ گزارش، کانون های فرهنگی هنری عرش از روستای خراجی از شهرستان کیار، حضرت فاطمه الزهرا (س) وردنجان از شهرستان بن با ثبت ۳۶ فعالیت و کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه از شهرستان بن با ثبت 35 فعالیت به ترتیب رتبه های اول تا سوم را در طرح ملی «راهکار» کسب کرده اند.

 

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) شهرگوجان از شهرستان فارسان با ۳۴ فعالیت ثبت شده، نور نبوی روستای خوی از شهرستان شهرکرد با ثبت ۳۲ فعالیت و عدل چلگرد از شهرستان کوهرنگ با ثبت ۲۱ فعالیت در سامانه بچه های مسجد در رتبه های بعدی طرح ملی «راهکار» قرار گرفته اند.

 

مظاهری ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری پاسداران فرهنگ روستای قلعه مدرسه از شهرستان لردگان، غدیر شهر بن، ضامن آهو روستای رفن از شهرستان اردل و امام علی (ع) گندمان از شهرستان بروجن با ثبت ۱۶ فعالیت در طرح ملی «راهکار» به عنوان کانون های برتر شناخته شده اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: کانون های فرهنگی هنری امام خمینی (ره) شهرکرد ۱۵ فعالیت، سفیران امید وردنجان ۱۴ فعالیت، شهید جهان آرا شهرکرد، شهدا روستای امام قیس شهرستان بروجن و ذوالفقار منظریه شهرکرد هرکدام ۱۲ فعالیت در طرح ملی «راهکار» ثبت کرده اند.

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری ولایت عشق وردنجان از شهرستان بن و آفرینش از شهر گندمان شهرستان بروجن هرکدام ۱۱ فعالیت در سامانه بچه های مسجد ثبت کرده اند.

 

مظاهری تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری بینات روستای معموره از شهرستان بروجن، ابرار از حاجی آباد شهرستان لردگان و شهید علم الهدی از شهر بن با ثبت ۱۰ فعالیت در سامانه بچه های مسجد از برگزیدگان طرح ملی «راهکار» چهارمحال و بختیاری هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: مبالغ در نظر گرفته شده طبق کمیت و کیفیت ارسال گزارشات و ثبت آن ها در سامانه بچه های مسجد، به حساب کانون های مربوطه واریز می شود.

 

کد خبر 958764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha