جمع آوری حدود ۸ میلیارد ریال کمک مردمی برای مددجویان بهزیستی

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل گفت: حدود ۸ میلیارد ریال کمک مردمی با همدلی خیرین و نیکوکاران برای مددجویان بهزیستی همزمان با دهه ولایت و امامت جمع آوری شد.

«بهزاد ستاری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: حدود 8 میلیارد ریال کمک مردمی با همدلی خیرین و نیکوکاران برای مددجویان بهزیستی همزمان با دهه ولایت و امامت جمع آوری شد.

 

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: در راستای کمک های مومنانه و عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از نیازمندان کمک های مردمی در دهه ولایت در بین مددجویان بهزیستی توزیع شد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: پیش از این نیز همزمان با عید قربان نیز مقدار 3 هزار و 621 کیلوگرم گوشت ذبح شده و 465 کیلوگرم دام زنده توسط خیرین به بهزیستی استان تحویل داده شد که این نذورات به 4 هزار و 74 نفر مددجویان تحت پوشش بهزیستی اهدا شد.

 

ستاری بیان کرد: مبلغ 392 میلیون ریال نیز از محل کمک های غیر نقدی در اختیار بهزیستی قرار گرفت که این مشارکت ها نیز در اختیار مددجویان نیازمند قرار گرفت.

 

وی افزود: از ابتدای عید قربان تا عید سعید غدیر خم کل مشارکت های مردمی 7 میلیارد و 991 میلیون ریال بود که از همکاری و همدلی خیرین و مردم استان سپاسگزارم.

 

مدیر کل بهزیستی استان تاکید کرد: همدلی خیرین و نیکوکاران در این امر خداپسندانه طی سال های اخیر سیر صعودی نشان می دهد.

کد خبر 958913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha