بسیج ادارات بازوی خوبی برای مدیران دستگاه های فارس است

حجت الاسلام موسوی گفت: بسیج ادارات برای تقویت خدمات رسانی به مردم، بازوی خوبی برای مدیران دستگاه های استان به شمار می رود که باید از ظرفیت آن استفاده موثر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت‌الاسلام «سیدكاظم موسوی»، امروز (دوشنبه 20 مرداد) رئیس سازمان بسیج ادارات و كارمندان سپاه فجر با گرامیداشت منزلت عید غدیر گفت: حجاب در آموزه های اسلامی جایگاه ارزشمند و مورد تاکیدی دارد.

رئیس كل دادگستری فارس افزود: بر این اساس در اداره های استان باید به موضوع عفاف و حجاب تاکید و توجه بیشتری شود و سازمان بسیج ادارات در این حوزه به ترویج حجاب دردستگاه ها بپردازد.

وی با تاکید بر نقش بسیج ادارات در کارآمدسازی نظام اداری بیان کرد: بسیج ادارات برای تقویت خدمات رسانی به مردم، بازوی خوبی برای مدیران دستگاه های استان به شمار می رود که باید از ظرفیت آن استفاده موثر کرد.

حجت الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم تقویت کارهای فرهنگی در جامعه گفت: توهین، بالاترین آمار جرم پرونده‌های قضایی استان را به خود اختصاص می دهد که با انجام امور فرهنگی و مشارکت بسیج ادارات در ترویج اخلاق میان كارمندان کاهش خواهد یافت.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای ارائه محتواهای فرهنگی، آموزشی، اخلاقی و ... در جامعه اقداماتی است که بسیج ادارات می تواند در آن مشارکت فعال داشته باشد که نتایج مطلوبی برای جامعه در پی خواهد داشت.

«جواد قناعتی»، نیز در این نشست گفت: سازمان بسیج ادارات و كارمندان سپاه فجر فارس برای همكاری با دستگاه قضایی استان، آمادگی کامل در حوزه های مختلف را دارد.

رئیس سازمان بسیج ادارات و كارمندان سپاه فجر فارس تاکید کرد: سالم‌سازی سیستم اداری با استفاده از ظرفیت‌های مختلف اداری و قضایی و توانمندسازی كاركنان از اهداف اصلی سازمان بسیج ادارات و كارمندان سپاه فجر است که با جدیت دنبال می شود.

کد خبر 958923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha