اقدام کانون فرهنگی هنری مساجد کشور در اجرای طرح سه شنبه های تکریم قابل تقدیر است

عضو هیئت رییسه مجلس با اشاره به اقدام کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در احیای فرهنگ تکریم از خانواده شهدا گفت: این اقدام، اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر است.

حجت الاسلام «سید ناصر موسوی لارگانی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به اقدام کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در اجرای سه شنبه های تکریم از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران گفت: خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، آزادگان عزیز ما هستند و حق حیات بر گردن ما دارند. این عزیزان هستی خودشان را برای این نظام و ملت ایران دادند. وقتی طرف پاره تن خودش را راهی جبهه و جنگ کرده است تا نظام و مملکت باقی بماند و یا از نوامیس مملکت دفاع کرده است، قطعا باید همواره مورد تکریم قرار گیرد.

 

 

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان و آزادگان حق بزرگی بر گردن ما دارند. در طول دوران جنگ و بعد از آن از طرف مساجد و یا پایگاه های بسیج بحث تکریم خانواده های شهدا انجام می شد اما چند سالی بود فراموش شده بود. خوشبختانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در اقدامی نسبت به احیای این فرهنگ اقدام کردند و این جای تقدیر و تشکر دارد.

 

حجت الاسلام موسوی لارگانی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همواره در برنامه هایشان بحث تکریم از خانواده شهدا را دارند، گفت: کار کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در احیای این فرهنگ کار ارزشمندی است و دلداری ای به خانواده شهداست که ما شما را فراموش نکرده ایم.

 

وی تاکید کرد: خانواده شهدا و فرزندان آنان و همچنین جانبازان، آزادگان و ایثارگان بودند که باعث اقتدار این نظام شدند و در حال حاضر باید از آنها درخور شأن شان تقدیر و قدردانی شود.

 

وی خاطرنشان کرد: فرزندان این انقلاب بودند که اجازه ندادند ما زیر یوغ استعمار باشیم و ما را از قید شرق و غرب رها کردند و الان روی پای خودمان ایستاده ایم و این را مدیون جانفشانی شهدا و ایثارگران هستیم.

 

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور این اقدام را باید به صورت مستمر انجام دهند البته از نهادها و دستگاه های دیگر نیز این انتظار می رود که در راستای احیای این فرهنگ یعنی بحث تکریم خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان اقدام کنند./

کد خبر 959155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha