خادمیاران رضوی بابلسر از مدافعان سلامت تجلیل کردند

ولی تبار گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم و دهه ولایت خادمیاران رضوی شهرستان بابلسر با حضور در بیمارستان شفا از خدمات و فداکاری های مدافعان سلامت و کادر درمان این مرکز درمانی در ایام کرونایی تقدیر کردند.

«شجاع ولی تبار» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تشریح تهیه و توزیع  کمک مؤمنانه در سایه‌ی خدمت کریمانه خادمیاران رضوی شهرستان بابلسر هم‌زمان باعید غدیر خم گفت: به همت کانون محلی پازوار و خادمیاران این کانون در آستانه عید سعید غدیر خم دو روز متوالی شنبه و جمعه 200پرس غذای گرم و 150قرص نان بین نیازمندان توزیع شد.

مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان بابلسرافزود: همچنین به همت کانون محلی پازوار تعداد 10 بسته معیشتی شامل(روغن،رب،دستمال کاغذی،چای،سویا،سس،مواد شوینده و پنیر)به ارزش هر بسته معیشتی به مبلغ یک میلیون ریال تهیه و بین نیازمندان محل توزیع شده است. 

وی ازبرگزاری جشن عید غدیر خم در روستای فولاد کلا از طرف مؤسسه خیریه محل و کانون محلی فولاد کلا شهرستان بابلسر و خادمیاران این کانون خبر داد و اظهار کرد: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) در روز عید غدیر  410 پرس غذای گرم بین نیازمندان این روستا توزیع کردند.

ولی تبار به اقدامات ضد کرونایی خادمیاران رضوی این شهرستان با تولید و توزیع اقلام بهداشتی نظیر ماسک و موادضدعفونی کننده اشاره کرد و افزود: به پاس خدمات ارزشمند کادر درمانی و پرستاران در ایام بحران کرونا آئین تجلیل از پرستاران و کارکنان بیمارستان شفا شهرستان بابلسر با حضور «محمد رضا مسلمی» معاون خادمیاری کانون های خدمت های رضوی مازندران برگزار شد.

وی یادآورشد: به پاس تلاش و فداکاری مدافعان سلامت از شروع بیماری منحوس کرونا تابه امروز با تقدیم شیرینی و میوه و هدیه ویژه آستان قدس رضوی« تکه فرش حرم» از این قشر خدوم در خط مقدم مقابله با کرونا تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ولی تبار از اجرای طرح اطعام علوی در روز عید غدیر خم خبر داد و گفت: تعداد ۹۸۵ پرس غذای گرم به همت خادمیاران رضوی این شهرستان آماده و بین نیازمندان و مسافران این شهر ساحلی توزیع شد.

 

وی بیان کرد: ۱۳۵ پرس ازاین اطعام علوی توسط کانون موضوعی شهدا ، ۱۳۰ پرس توسط خادمیاران هادی شهر ، ۲۲۰ پرس توسط کانون محلی پازوار و ۵۰۰ پرس توسط کانون مرکزی طبخ شده است.

 

ولی تبار اظهار کرد: خادمیاران خدمت رضوی شهرستان بابلسر با حضور در منطقه انتظامی، کلانتری های ۱۱ و ۱۲ ، پاسگاه و دفتر راهنمایی و رانندگی ، درمانگاه های نجات و باب الحوائج شهرستان بابلسر اطعام علوی به همراه گل  بسته بندی غدیر به پرسنل این مراکز اهداء کردند .

 

وی یادآورشد: به مناسبت عید غدیر خم به همت و تلاش خودجوش کانون محلی سادات محله بابلسر و خیریه حضرت فاطمه الزهرا (س)،خیرین محلی ،خواهران سادات محله، تعداد 800پرس غذای گرم جهت اطعام دهی به نیازمندان آماده و توزیع شد.

 

 

کد خبر 959339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha