حقیقت نگاری، اعتمادسازی و انتقاد سازنده مهمترین اولویت کاری خبرنگاران و اهالی رسانه باشد

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: حقیقت نگاری، اعتمادسازی و انتقاد سازنده مهمترین اولویت کاری خبرنگاران و اهالی رسانه در حوزه های مختلف باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از نکا «حجت الاسلام  محمدصادق محمدی لایینی » امروز (21 مرداد) در دیدار با خبرنگاران و فعالان اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز نکا با تبریک هفته خبرنگار گفت: خبرنگاران رسالت و وطیفه سنگینی برعهده دارند و باید در قلم فرسایی خود و نگارش درست و صحیح، اطلاع رسانی واقعی انجام دهند.

امام جمعه نکا افزود: خبر بد دادن خوب نیست و تلاش شود تا در بیان کلمات و استفاده از جملات در این بخش تلاش و دقت شود و رضای خداوند در عمل و کار مدنظر باشد.

 

وی با اعلام اینکه انتقاد سازنده خوب و مایه رشد و تعالی است؛ خاطر نشان کرد: خبرنگاران از انتقاد سازنده نباید هراسی داشته باشند و واقعیت ها به درستی بیان شود اما دقت شود که از تخریب افراد جلوگیری شود.

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: حقیقت نگاری، اعتمادسازی و انتقاد سازنده مهمترین اولویت کاری خبرنگاران و اهالی رسانه در حوزه های مختلف باشد.

 

وی تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) در سخنانی می فرمایند که بهترین سخن، سخنی است که دلالت کند، ظاهری زیبا و شفاف داشته، قلیل و کوتاه باشد و ملال آور نباشد و این مهم هم باید در دستور کار خبرنگاران باشد.

امام جمعه نکا افزود: باید تلاش شود که قلم در راستای نگارش حقیقت و بیان واقعیت ها حرکت کرده و خبرنگاران زبانی حق گو و قلمی برای نگارش حق و حقیقت داشته و این موارد را لحاظ کنند.

 

به گزارش شبستان ،حجت الاسلام « محمدصادق محمدی لایینی » امام جمعه نکا در این نشست از از خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی ستاد نماز جمعه نکا تجلیل کرد.

کد خبر 959364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha