امضای تفاهم نامه همکاری کانون های مساجد ایلام با درمانگاه خیریه امام حسن مجتبی(ع)

در مراسمی با حضور حجت الاسلام چراغی پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان و شیرخانی، مدیر درمانگاه امام حسن مجتبی(ع) تفاهم نامه همکاری درمانی و فرهنگی بین این دو نهاد امضا و منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، ظهر امروز(۲۱ مرداد) در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با درمانگاه خیریه امام حسن مجتبی(ع) شهر ایلام، اظهار کرد: این تفاهم نامه در راستای همکاری های درمانی و فرهنگی  بین درمانگاه خیریه امام حسن مجتبی(ع) با ستاد کانون های مساجد استان منعقد شده است.

 

حجت الاسلام« علی چراغی پور» با بیان اینکه  با امضای این تفاهم نامه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان می توانند با مراجعه به  درمانگاه خیریه حضرت امام حسن مجتبی(ع)  از امکانات درمانی مناسب این درمانگاه استفاده کنند، افزود: این درمانگاه به صورت خیریه اداره می شود و تا کنون منشا خیر  و برکت در استان ایلام و منزلگاه نیازمندان و قشر کم درآمد برای انجام امور درمانی بوده است.

 

وی با بیان اینکه اقشار محروم جامعه و کم درآمد از نقاط مختلف استان این درمانگاه حضور  می بایند و از خدمات این درمانگاه استفاده می کنند، ابراز کرد: اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر استان می توانند با ارائه معرفی نامه از سوی ستاد استانی از خدمات این درمانگاه با تخفیف ویژه برخوردار شوند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام بیان کرد: بر اساس این تفاهم نامه نیز ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در راستای اجرای فعالیت های فرهنگی، دینی و مذهبی در این درمانگاه اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

 

چراغی پور یادآور شد: امکانات و  وسایل تبلیغی در مناسبت های ملی و مذهبی به صورت رایگان در اختیار این درمانگاه قرار خواهد گرفت و در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی، همکاری و تعامل لازم با این درمانگاه انجام می شود و همچنین دوره های آموزشی فرهنگی و دینی برای کارکنان این مجموعه همراه با صدور گواهینامه آموزشی برگزار خواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه در راستای اجرای برنامه های ایام محرم، صفر و اربعین حسینی نیز از ظرفیت های این درمانگاه استفاده خواهد شد، خاطرنشان کرد: با تعامل و همکاری درمانگاه خیریه امام حسن مجتبی (ع) و برنامه ریزی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، خدمات فرهنگی و پزشکی به جامعه هدف به ویژه اعضای کانون های مساجد ارائه می شود.

 

مدیر درمانگاه امام حسن مجتبی(ع) نیز در این مراسم اظهار کرد: این درمانگاه شامل قسمت های مختلف پزشک عمومی، تزریقات برادر و خواهر، دندانپزشکی، مامایی، متخصص اعصاب و روان، خدمات مشاوره ای و مشاور تغذیه  است که خدمات گسترده ای در این حوزه ها به مردم استان ایلام ارائه می شود.

 

 «کاظم شیرخانی» با بیان اینکه وجود این درمانگاه در شهر ایلام موجب خیر و برکت برای افراد نیازمند و کم درآمد استان است، اظهار کرد: این درمانگاه در بحث مبارزه با کرونا نیز فعالیت های ارزنده ای داشته است، اهدای لباس محافظ کرونا به بیمارستان های امام خمینی(ره) و  شهید مصطفی، اهدای دستگاه تب سنج و ملزومات مبارزه با کرونا  از جمله خدمات این درمانگاه در ایام شیوع کرونا بوده است.

کد خبر 959370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha