قرارگاه «عمار» به توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی در مرحله دوم کمک مومنانه می پردازد

حدائق گفت: یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی توسط قرارگاه «عمار» مدرسه علمیه منصوریه شیراز در مرحله دوم کمک های مومنانه توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حمیدرضا حدائق» ظهر امروز (سه شنبه 21 مرداد) در جمع خبرنگاران از اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه خبر داد و گفت: یک هزار و 500 بسته معیشتی توسط قرارگاه «عمار» مدرسه علمیه منصوریه شیراز تا روز 23 مرداد در قالب کمک مومنانه توزیع خواهد شد.

مسئول قرارگاه «عمار» مدرسه علمیه منصوریه افزود: قرارگاه «عمار» در کنار تهیه و توزیع این بسته های معیشتی، هفت هزار قرص نان در ایام عید غدیر نیز تهیه و توزیع شده است.

وی اضافه کرد: توزیع نان صلواتی به نام مبارک امام علی(ع) در روستاهای اطراف شیراز و با همراهی خیران و چهار نانوایی انجام شد و  توزیع بسته های نان در روستاهای اطراف شیراز ادامه خواهد یافت.

حجت الاسلام حدائق با اشاره به اقدامات این قرارگاه در مرحله اول بیان کرد: در مرحله نخست این رزمایش مومنانه نیز، یک هزار  بسته معیشتی شامل مایحتاج اولیه زندگی توسط قرارگاه «عمار»، تهیه و توزیع شد.

وی اعلام کرد: به مناسبت عید سعید غدیر، همچنین، 2 وعده غذای گرم توسط قرارگاه «عمار» حوزه علمیه منصوریه شیراز طبخ شد و در روستای «ظفرآباد» علاوه بر توزیع یک هزار پرس غذای گرم، مراسم جشن و شادپیمایی نیز با رعایت نکات بهداشتی کرونا برگزار شد.

کد خبر 959419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha