۱۰۰۰ پرس غذا به همت کانون «الزهرا (س)» در روستاهای جهرم توزیع شد

حضوری از توزیع یک هزار پرس غذای گرم در برخی روستاهای شهرستان جهرم خبر داد که به همت کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» انجام شده است.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در ادامه فعالیت های خیرخواهانه و عام المنفعه کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» و به میمنت اعیاد دهه ولایت و امامت، برنامه های ویژه جهادی در این کانون برگزار شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» افزود: کمک به فقرا و نیازمندان، اجرای طرح مواسات و همدلی، تحت پوشش قرار دادن برخی از خانواده های محروم و... از جمله این فعالیت ها بوده است.

 

وی با اشاره به طرح اطعام با پخت و توزیع یک هزار پرس غذا به همت کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، بیان کرد: در جریان این برنامه و پس از بسته بندی غذاها، میان اهالی روستاهای مجاور توزیع شد.

 

حضوری بااشاره به اینکه با راه اندازی ایستگاه صلواتی در مجاور مسجد «الزهرا (س)»، در ایام دهه ولایت و امامت به پذیرایی از مردم اقدام کردیم، عنوان کرد: بخشی از غذاهای بسته بندی شده نیز در این ایستگاه میان مردم توزیع شد.

 

وی همچنین به دیگر فعالیت های این ایستگاه اشاره کرد و گفت: توزیع بسته های لوازم التحریر میان دانش آموزان، پخش مولودی، توزیع بسته های پذیرایی و... از دیگر فعالیت های این ایستگاه صلواتی بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» با اشاره به اینکه همیاری پایگاه مقاومت «الزهرا (س)» و هیئت «امام حسن مجتبی (ع)» در اجرای طرح اطعام، خاطرنشان کرد: همچنین در راستای فرمان رهبری انقلاب مبنی بر حمایت از خانواده های آسیب دیده از «کرونا» و نیازمندان، طرح توزیع بسته های معیشتی به همت این کانون فرهنگی و هنری در 2 مرحله اجرایی شده است.

 

حضوری از تلاش اعضای این کانون فرهنگی و هنری در کمک به اقشار محروم جامعه و در راستای تحقق منویات رهبری انقلاب، تقدیر کرد و خواستار تداوم فعالیت نیکوکارانه و جهادی در زمینه های مختلف به همت بچه های مسجد شد.

 

کد خبر 959600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha