شجاعت در مطالبه حقوق مردم ویژگی یک خبرنگار متعهد است

احمدی گفت: انقلابی گری، شجاعت در مطالبه حقوق مردم، تعهد به شغل و حرفه، عمل به موقع و سریع، صداقت، دیانت و دلسوزی از ویژگی های خبرنگاران متعهد به شمار می ‌آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «غلامعلی احمدی»، امروز (چهارشنبه 22 مرداد)، در نشست خبری روز خبرنگار که به منظور تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان جهرم برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطره شهید «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و شهدای خبرنگار این شهرستان گفت: بی شک یکی از مهمترین مولفه های پیشرفت یک نظام سیاسی در دنیای امروز میزان اطلاع مردم از همه امور جاری و ساری کشور است که این مهم توسط اصحاب رسانه و خبرنگاران تحقق پیدا می کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه جهرم با اشاره به اینکه این وظیفه در نظام مقدس جمهوری اسلامی از این جهت مهم و دارای اهمیت است که یک رابطه 2 طرفه بین مردم و مسولین برقرار شده و از سوی دیگر مطالبات و حقوق مردم بدون هیچگونه ملاحظه به سمع و نظر مسئولان رسانده می شود، افزود: از سویی دیگر میزان اقدامات و فعالیت ها و خدمات نظام اسلامی و مسئولان آن توسط خبرنگاران، به گوش مردم رسانده می شود.

 

به گفته وی مطالبه گری از مسئولین به نفع مردم، نمایاندن فعالیت های مسئولین به مردم و مدافع مبانی و ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی در مقابله با غول استکبار جهانی را از وظایف اصلی خبرنگاران برشمرد.

 

احمدی تصریح کرد: در جنگ رسانه‌ای امروز که دنیای استکبار و غول رسانه ای آن به دنبال تضعیف و تخریب چهره مبارک دین اسلام، تشیع، نظام اسلامی و براندازی آن است، رسالت سنگینی بر عهده اصحاب رسانه و عموم خبرنگاران بویژه خبرنگاران متعهد و انقلابی کشور گذاشته شده تا در این عرصه بتوانند با اطلاع رسانی صحیح، به موقع، راهبردی و جامع، از نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ایران در برابر دشمنان ملت و نظام اسلامی دفاع کنند و موجبات پیشرفت و موفقیت نظام را فراهم کنند.

 

وی در پایان ایجاد روحیه امید به آینده و امید به نظام اسلامی، به ویژه در بین قشر نوجوان و جوان و همچنین کمک در توسعه همه جانبه شهرستان را، از دیگر وظایف خبرنگاران برشمرد و عنوان کرد: انقلابی گری، شجاعت در مطالبه حقوق مردم، تعهد به شغل و حرفه، عمل به موقع و سریع، صداقت، دیانت و دلسوزی از جمله انتظارات مردم از خبرنگاران است.

کد خبر 959643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha